Gravatar

#221 filmz-yoshimura 16 år siden

#220 Men fede (læs: meeeeean like hell!), det er de i hvert fald :o)

Og tak!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#222 b e c h 16 år siden


Kom lige et smut forbi Korn... Yall want a single say Fuck That, Fuuck that fuck that
De er nu meget fede!
Gravatar

#223 dyg 16 år siden

Korn har lavet ét godt track i hele deres karriere; Freak on a Leash. Føj, hvor kan jeg ikke fordrage dem ellers.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#224 b e c h 16 år siden


#223

Det er heller ikke noget jeg dyrker så ofte, men jeg kan dog tydeligt huske en fed koncert på Orange scene for et par år siden, som de helt sikkert trak op ved at spille Another brick in the wall.
Gravatar

#225 Bony 16 år siden

Ipod'en kører på shuffle og der har lige været SlipKnot - Surfacing (Live) fra 9,0 albummet..

Nu skiftede den til Chris Cornell - Steel Rain fra Euphoria Morning albummet.. Lækkert..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#226 filmz-Narniabæver 16 år siden

Cosmic Gate - Somewhere Over the Rainbow
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#227 dyg 16 år siden

Fandt lige en gaaaammel cd frem med Dune (nej, ikke ´´D´´ú´n´´é´´´´´, men Dune). Hold da op, hvorfor hulen var jeg så vild med dem for 10 år siden?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#228 filmz-yoshimura 16 år siden

Har lyttet til en gang blues i løbet af dagen:

Lance Lopez - Wall of Soul
Bluestone Co. - Bluestone Co.

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#229 dyg 16 år siden

Nu blev det til et gensyn med min Yeah Yeah Yeahs koncert-dvd. Det er vildt som Karen O har udstråling. Når først hun går amok på scenen, så er jeg helt solgt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#230 Spanner 16 år siden

Pink Floyd - Pulse på surrounden. Det er så himmelsk lyd, og det bringer tankerne tilbage på Roger Waters koncerten sidste år på Roskilde. Jeg ved godt, at Pulse ikke er med Waters, men det Gilmore gør det dæleme også forrygende
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: