Ingen film under træet i år. Familien mener, at jeg klarer filmindkøbene glimrende selv og at jeg jo alligevel bedst selv kan finde dem billigst - ikke helt løgn, men dog en anelse trist. Eneste filmrelaterede julegave var Film 2005 (Carlsens Årbøger).
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#41 - den har jeg også ofte fået i hovedet fra mine forældre... heldigvis holder min søster stadig ved og i tidens løb er det da blevet til BTTF-boka, Ulti-Matrix-boka, Dødbringende Våben-boka, Gladiator E.E., Valhala S.E. og nogle stykker til... Alt i alt er jeg *MEGET* tilfreds med hendes indsats for at give mig gode "ikke-bløde" gaver (= læs DVDer)! :-D
Det gav: Kill Bill 1+2 (Tak HelmerJ) Cd med Magtens Korridirer, fanme fedt rock! Bogen I Pearl Jams Fodspor af Henrik Tuxen, som tegner til at blive meget interessant. En raclette (Tak Läkerol)
...og min mor synes vidst ikke vi er fede nok, så hun valgte at forære os en friturekoger... Jeg vejer fucking 200 pund, så det er sku ikke nødvendigt at føje spot til skade. Den skal byttes, ellers kommer jeg aldrig i badetøjet!
Ellers gik gavebytningen godt i år..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Næ, rygtet om mig, er som så meget andet, overvurderet :P Men jeg finder det nu særdeles tiltalende at uddelegerer madlavningsansvaret til "brugerne". Lidt decentral styring i køkkenet har vel aldrig skadet nogen?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#41 wiseguy 20 år siden
Eneste filmrelaterede julegave var Film 2005 (Carlsens Årbøger).
#42 McPeter 20 år siden
#43 Æsop9000 20 år siden
clone wars vol. 2,
og
life of brian (crtiterion edition)
#44 wiseguy 20 år siden
#45 davenport 20 år siden
Kill Bill 1+2 (Tak HelmerJ)
Cd med Magtens Korridirer, fanme fedt rock!
Bogen I Pearl Jams Fodspor af Henrik Tuxen, som tegner til at blive meget interessant.
En raclette (Tak Läkerol)
...og min mor synes vidst ikke vi er fede nok, så hun valgte at forære os en friturekoger... Jeg vejer fucking 200 pund, så det er sku ikke nødvendigt at føje spot til skade.
Den skal byttes, ellers kommer jeg aldrig i badetøjet!
Ellers gik gavebytningen godt i år..
#46 filmz-bullettooth 20 år siden
#47 DarkLight 20 år siden
#48 dyg 20 år siden
Sådan en lille ting, der kan stå på spisebordet, så kan man selv tilberede sin mad i den. Har også en til at stå, har bare aldrig fået den brugt.
#49 davenport 20 år siden
#50 DarkLight 20 år siden
Men jeg finder det nu særdeles tiltalende at uddelegerer madlavningsansvaret til "brugerne".
Lidt decentral styring i køkkenet har vel aldrig skadet nogen?