Gravatar

#61 inflector 20 år siden

Heh Davenport fik også en raclette, jeg er bare i tvivl om hvad man kan lave på den, har aldrig prøvet det. Min Far blev ved at fable om ost og pølser. Hvis du falder over noget der er godt at lave på den, må du gerne lige råbe op:)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#62 elwood 20 år siden

bacon ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#63 jacob_uno 20 år siden

En raclette? Er det ikke sådan en 80'er/90'er ting?
Chenny!
Gravatar

#64 filmz-yoshimura 20 år siden

Jo jo, men de er jo fra Jylland - der er de et årti eller to bagefter ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#65 filmz-yoshimura 20 år siden

Jeg modtog i øvrigt ikke så meget af relevans for denne tråd, men lidt blev det da til:

Nocturnal Rites - Grand Illusion m. Bonus dvd.
Eric Clapton Crossroads Guitar Festival 2-dvd

Og så et par Sennheiser HD 595-hovedtelefoner, som jeg nok skal have byttet til en lidt billigere model, da jeg slet ikke har behov for et par hovedtelefoner i den prisklasse. Så kunne det jo også være, der blev penge til overs til 4 meter HDMI-kabel til hjemmebiffen, så projektoren kan komme op at hænge.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#66 CKY 20 år siden

Alle 3 Lord of the rings, The ring og The devil's rejects dobbelt disc dvd. Plus et nyt 28" widescreen tv til at se dem på :o)

Skriv ny kommentar: