Gravatar

#91 filmz-Narniabæver 17 år siden

Walkman: Sopho Khalvashi - My Story
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#92 cyberzed 17 år siden

Har soundtracket til Kingdom of Heaven kørende mens jeg sidder og laver en dødsyg oversættelse af vores program på arbejde.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#93 DarkLight 17 år siden

Sidder og roder med AutoIT og ændringer af hvilke programmer der skal åbne hvilke extensions.

Derudover har jeg lige lavet et script der starter netradio kl 7 og lukker den ned kl 16. Så skal jeg ikke bevæge mig de 2 meter for selv at gøre det. Fede tider!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#94 filmz-Narniabæver 17 år siden

Sidste gang på YouTube var det Enigma med Goodbye Milky Way.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#95 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

DVD: Står stille
CD: Står stille
PC: Står stille
PS2: Står stille

Er gået helt i stå, må se at få noget nyt nu hvor der kømmer løn ind i morgen :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#96 NightHawk 17 år siden

DVD :

En kombi af Buffy sæson 7, Angel sæson 3 og Friday the 13'th boxen, (er nået til nummer 5 & 6).

CD :

James Marsters - Civilized Man og Reality Bites - Soundtrack'et.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#97 mini_jette 17 år siden

DVD: carnivale

CD: Muse - Black holes and Revelations
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Gravatar

#98 filmz-yoshimura 17 år siden

Volbeat, Volbeat og atter Volbeat! De har virkelig ramt mig lige i løgene - for dulan da, de æ go'!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#99 dyg 17 år siden

Jeg forstår ikke den fascination så mange har af Volbeat. Jeg synes det er drønkedeligt og uinspireret pop. De lyder lidt henad Opiate For The Masses 2. skive, der faldt helt igennem efter deres første lidt skæve, men meget interessante skive.

Vokalen i Volbeat finder jeg anstrengende, og jeg havde svært ved at høre The Rebel Metal igennem ud i een køre, da jeg ikke kunne holde ham ud. Selve musikken finder jeg heller ikke specielt spændende.

Men ja, smag og behag.. Tror jeg smider lidt Flaming Lips på i stedet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#100 filmz-yoshimura 17 år siden

#99 Hver sin smag - jeg synes, de er superfede. Og det er ellers ikke, fordi jeg hører specielt meget poprock ... som eksempelvis Flaming Lips ;o) (eller My Chemical Romance eller Linkin Park eller andet i den dur)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: