Yndlingsbandet HIM viser sin sentimentale side med diverse mix og acoustiske versioner. Det er dejligt afstressende og passer perfekt til flere lejligheder. Forsangeren Ville Valo viser desuden større kunnen på det vokale plan med flere (og større) skift i selvsamme vokal. Intet mindre end fantastisk!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Minder mig om, da jeg sidste år så Lordi live på en rockfestival i Sverige. Er du gal de er elendige live.. Folk gik derfra så snart forsangeren åbnede munden. Haha.. Det var sgu griner!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Threshold - Dead Reckoning ... YIR! Det rykker sgu! Fedt, at de har fået Dan Swanö til at gæstegrowle på et par numre.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det næste lange stykke tid kommer der nok til at køre en del life of agony i min afspiller, fandt lige ud at at de har lavet et cover af Dont you (forget about me) som jo er med i en af undertegnedes ynglingsfilm, jeg er solgt.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#141 Bony 17 år siden
Yndlingsbandet HIM viser sin sentimentale side med diverse mix og acoustiske versioner. Det er dejligt afstressende og passer perfekt til flere lejligheder. Forsangeren Ville Valo viser desuden større kunnen på det vokale plan med flere (og større) skift i selvsamme vokal. Intet mindre end fantastisk!
#142 filmz-Narniabæver 17 år siden
#143 Bony 17 år siden
Minder mig om, da jeg sidste år så Lordi live på en rockfestival i Sverige. Er du gal de er elendige live.. Folk gik derfra så snart forsangeren åbnede munden. Haha.. Det var sgu griner!
#144 filmz-yoshimura 17 år siden
#145 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#146 filmz-Orkidea 17 år siden
#147 HelmerJ 17 år siden
#148 filmz-Narniabæver 17 år siden
#149 Bony 17 år siden
#150 Bates 17 år siden
mmmmmm....