Zeno - Runway to the Gods (Uli Jon Roths brormand kan også spille tråd!) Karim Baggili - Douar (fin hybrid mellem klassisk spansk guitar og arabisk klingende skalaer) Forastiere - Rag Tap Boom (moderne akkustisk guitar i Michael Hedges' fodspor)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#37 hehe, jeg kunne løsrive mig fra hvad som helst hvis hun kiggede forbi 8-)
#38 Hvilken pc har du ?, jeg synes demo'en var xtrem krævende, eller også har jeg bare for høje tanker om min AMD 64 3200+ 2 GB Ram X800 XT Platinum Edition 8-)
Crysis bliver spillet der med tiden får mig til at opgradere.
DVD: Pan's Labyrinth tjekkede den kun lige hurtigt ud, satser på at se den i Weekenden. CD: The Rat Pack Wii: Super Mario World PC: CNC3 Demo, ahh Joe Kucan is Back! PS2: Bully Xbox360: Double Agent Gamecube: Tom!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#31 Martindan 17 år siden
#32 filmz-jonasgr 17 år siden
Klaxons og
Amy Winehouse
'Cause I'm evil"
#33 filmz-Narniabæver 17 år siden
#34 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
PS2: Final Fantasy 12 - Uhhh addicting ;)
CD: Bill Evans Trio diverse CD'er - godt at arbejde til :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#35 filmz-yoshimura 17 år siden
Zeno - Runway to the Gods (Uli Jon Roths brormand kan også spille tråd!)
Karim Baggili - Douar (fin hybrid mellem klassisk spansk guitar og arabisk klingende skalaer)
Forastiere - Rag Tap Boom (moderne akkustisk guitar i Michael Hedges' fodspor)
#36 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#37 filmz-Crystalstar1200 17 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#38 dyg 17 år siden
CD: Metallica - Master of Puppets
Wii: Wii-sports
PC: Supreme Commander (skal til at installere)
#39 elwood 17 år siden
#38 Hvilken pc har du ?, jeg synes demo'en var xtrem krævende, eller også har jeg bare for høje tanker om min AMD 64 3200+ 2 GB Ram X800 XT Platinum Edition 8-)
Crysis bliver spillet der med tiden får mig til at opgradere.
DVD: Pan's Labyrinth tjekkede den kun lige hurtigt ud, satser på at se den i Weekenden.
CD: The Rat Pack
Wii: Super Mario World
PC: CNC3 Demo, ahh Joe Kucan is Back!
PS2: Bully
Xbox360: Double Agent
Gamecube: Tom!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#40 dyg 17 år siden