Gravatar

#11 filmz-yoshimura 18 år siden

Jeg har en djävel af en agurk, I kan få gratis. Lige op i sukkerroen!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#12 Patriarch 18 år siden

jeg ved ikke med #1 men jeg personligt laver pis :)
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 akerman 18 år siden

Jeg mangler desperat 2 stk. coca-cola. PM mig hvis i ved hvor man kan købe dette.
Gravatar

#14 filmz-yoshimura 18 år siden

#12 Det gør jeg ikke ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#15 HonoDelLoce 18 år siden

Jeg har faktisk to stk stående, kun lettere brugt, med få ridser og ingen ødelæggende skader..

Du skal få dem for en flad 50'er..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 rockysds 18 år siden

Today's giant laugh!
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#17 filmz-bullettooth 18 år siden

Jeg kommer sku til at tænke på klasse-scenen fra Adams Æbler hvor en lettere påvirket Niklas Bro kommer gående med favnen fuld af sguash og tennisketsjer.... det sgu humor. Men 14stk...det er pervest....muhahaha
--------- for rent ---------
Gravatar

#18 Yoda 18 år siden

Brugte, siger du? Kan du komme nærmere ind på, hvad de er blevet brugt til? Kender en mulig aftager, hvis du er villig til at slå lidt af i prisen!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#19 HonoDelLoce 18 år siden

Mens den ene kun er blevet brugt til privat brug af mig selv, kan jeg desværre ikke svare helt præcis for den anden, da jeg selv har købt den brugt - det var dog af en flink ældre herre, som virkede meget reel. Han påstod i hvert fald, at han selv havde haft den fra ny af..

Men ved ikke helt med prisen - vil jo helst gerne have en sum svarende til den affektionsværdi, de har for mig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#20 Patriarch 18 år siden

Hvor køber man røvbananer?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”

Skriv ny kommentar: