Har været i Chania for rigtig mange år siden. Meget fed by dengang. (Tror jeg var 12) Eneste dårlige minde var, at jeg ikke måtte købe hverken en Rancor eller Jabba The Hutt, fordi de grå ikke ville ha at alle mine feriepenge skulle gå til en plasticfigur. (Jeg har stadig antiparti mod de ældre for den forseelse!!) Tænk sig: jeg måtte lave Jabbas palads ud af en skotøjsæske, og uden Jabba, og lave en faldlem med en saks... Jeg har stadig traumer over det....
Men vejret ser ud til at være godt i Middelhavet, så jeg håber du får en fed ferie med mange drinks og lidt lir med en stor-næset græker ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#131 davenport 18 år siden
God ferie :D
#132 gi-jones 18 år siden
#133 davenport 18 år siden
Eneste dårlige minde var, at jeg ikke måtte købe hverken en Rancor eller Jabba The Hutt, fordi de grå ikke ville ha at alle mine feriepenge skulle gå til en plasticfigur. (Jeg har stadig antiparti mod de ældre for den forseelse!!)
Tænk sig: jeg måtte lave Jabbas palads ud af en skotøjsæske, og uden Jabba, og lave en faldlem med en saks... Jeg har stadig traumer over det....
Men vejret ser ud til at være godt i Middelhavet, så jeg håber du får en fed ferie med mange drinks og lidt lir med en stor-næset græker ;D
#134 filmz-Aras 18 år siden
God sommerferie til jer alle!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#135 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#136 davenport 18 år siden
Og den er kun ½ 1 .... :,(
:,(
#137 gi-jones 18 år siden
#138 davenport 18 år siden
#139 elwood 18 år siden
Jeg kender til Wall E, men hvad er WALL•E ?
hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#140 filmz-Bruce 18 år siden