Gravatar

#201 läkerol 20 år siden

Hvis du vil have juleøl må du jo tage på rep???
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#202 DarkLight 20 år siden

#201, Jeg har da en Rammstein hætteting? De kan fås i shoppen.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#203 läkerol 20 år siden

og hvor er shoppen???
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#204 DarkLight 20 år siden

Her
Jeg kan da lige tage et billede, hvis du lyster? Det er lidt mere troværdigt end det de har på siden :)

EDIT: Der var vist allerede en enkelt online
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#205 filmz-melian 20 år siden

A jedi craves not these things (løj hun)
If the doors of perception were cleansed, everything would appear to man as it is : infinite.
....
But why is the rum gone?!
Gravatar

#206 läkerol 20 år siden

Den er fed, men også halv dyr!!!
Gravatar

#207 DarkLight 20 år siden

Waiting for the wind to blow your clouds away? Waiting for a rainbow to cast its gold your way?
You can't have anything for nothing. You cant have freedom for free :)
Gravatar

#208 filmz-sparrowed 20 år siden

fik lige set et kort interview med viggo mortensen, som talte dansk, på tv2 i set & sket.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#209 davenport 20 år siden

FOR SCOTLAND!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#210 läkerol 20 år siden

davenport jeg øsnker mig en rammstein hættebluse til jul.Så ved du det.. :D

Skriv ny kommentar: