Sidder på arbejde og forbander min udbyder af inet hjem til for at have noget billigt pis hardware da det er ristet af her i weekenden og jeg kan ikke bare få noget nyt...men jeg kan få besøg af en tekniker i morgen...hvor perfekt bliver det i ugen op til ferien hvor man skal nå at afslutte en masse
Jeg sidder på jobbet lige nu og ser frem til de 2-3 ugers ferie jeg holder i august, hvilket jo bliver super-sweet, men jeg skal desværre lige have overstået 5 ugers arbejde først. :(
#84 WTF !!! I tror ikke i skulle rykke til den landfaste del af Danmark og gerne vestpå :)
Det er total overskruet med de priser derovre ved jer...jeg har 105kvm lejlighed i centrum her i holstebro for 5.3k incl. forbrug excl. strøm, i Århus koster 62kvm lejlighed 6k incl. forbrug...hvad bliver det i Kbh...24kvm for 7k ?
#86 Fy for den lede, tror bare jeg holder mig til mit "slot" her i Holstebro :) med mindre der kommer en liebhaver i igen...der har været en med adgang til svimmingpool og der har været en med spabad i avisen her inden for det sidste år :)
#81 davenport 19 år siden
#82 cyberzed 19 år siden
#83 filmz-Kadann 19 år siden
#84 filmz-Dennis 19 år siden
R just kommet hjem, efter en weekend i Hornbæk. Godt vejr og hyggelig by, MEN 13 millioner for 92 kvm. træhus?.......
#85 cyberzed 19 år siden
Det er total overskruet med de priser derovre ved jer...jeg har 105kvm lejlighed i centrum her i holstebro for 5.3k incl. forbrug excl. strøm, i Århus koster 62kvm lejlighed 6k incl. forbrug...hvad bliver det i Kbh...24kvm for 7k ?
#86 filmz-Kadann 19 år siden
Priserne er dog ikke så voldsomme i Kbh, men man kan godt finde lejligheder til den pris du beskriver, hvis det er på Frederiksberg eller Østerbro.
Dog er det ikke unormalt at give 4-6000 kr. for en god 2V'er i centrum af Kbh, hvilket er grunden til at jeg bor i omegnen i stedet for. :)
#87 cyberzed 19 år siden
#88 filmz-Dennis 19 år siden
Clicky Nybolig
#89 filmz-Kadann 19 år siden
Det er jo så også de ekstreme tilfælde.. det kan jo godt lade sig gøre at finde noget billigere, man skal bare være tålmodig. :)
Jeg kan godt leve med den lille halve time i s-tog ind til Kbh, mod en husleje på 2500 kr. for en 2V'er.
#90 cyberzed 19 år siden
#88 Ser godt nok også lækkert ud