Så sluttede forestillingen, 13 timer efter den var begyndt med dertil hørende retter: et helt franskbrød, Pizza, Coca Cola, Chips & saltstænger, M&M's, Popcorn og 1l. regnbueis. :) Det blev næsten i den rækkefølge som jeg skrev dem i #105, bare med Dr. strangelove og papillon byttet om. Den film som jeg havde mindst forventninger til og som jeg altid havde troet IKKE var noget for mig var faktisk rimelig klart den bedste, nemlig Dr. Strangelove godt forfulgt af Papillon og der efter Secret Windows, Raging Bull, Easy Rider og Convoy.
Jeg sidder her sammen med en kammerat i Skive og har lige arbejdet mig igennem ~2 kasser Amiga spil på storskærm. Man begynder sgu nærmest at tude når man ser ting som Rick Dangerous og Wings Of Fury på projektor. I dag står den vist på lidt kontruktiv arbejde i form af hjemmesidearbejde og ellers går vi videre i Amiga-land. Jeg har desuden taget Appleseed med som jeg glæder mig til at se på det store lærred.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
er der ikke et program der hedder forsvundne Amigaer, ligesom med forsvundne danskere, så sku i se en tudefærdig mand brydesammen hvis de blev genforenet for åben skærm 8-)
Jeg savner nemlig min, den forsvandt nemlig pludselig en dag. jeg kunne huske jeg havde den nede i krybekælderen da jeg boede hjemme men da min far så solgte huset rydde vi alt ud og jeg kunne ikke finde den snøft, jeg savner den sku 8-(
nord og syd, wings, golden axe, Lotus og alle de andre suk det altså ikke det same at spille dem på en amiga emu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
det ved jeg godt, men det ku være sejt hvis jeg havde min gamle stadig, ja de kan fåes til 3-400 kr. og så får man en bunke spil smidt i nakken også
min var en Amiga 500 jeg havde sågar en klub i folkeskolen sammen med 2 andre, der hed Amiga2300 navnet sku være let at finde årsagen til hehe, men der holdte vi møder hos hinanden og spillede spil.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Går rundt og ryder lidt op, samt gør lidt rent i lejligheden, imens jeg høre lidt stille musik (Chemical Brothers). Følger med i et par "samtaler" på nogle boards. Samt refresher T&T siden for min mest ventede pakke (Nej den kommer ikke hurtigere frem af den grund men jeg kan bare ikke lade vær. Har endnu sat den op som en af startsiderne i FF.)
#111 MuManden 21 år siden
Det blev næsten i den rækkefølge som jeg skrev dem i #105, bare med Dr. strangelove og papillon byttet om.
Den film som jeg havde mindst forventninger til og som jeg altid havde troet IKKE var noget for mig var faktisk rimelig klart den bedste, nemlig Dr. Strangelove godt forfulgt af Papillon og der efter Secret Windows, Raging Bull, Easy Rider og Convoy.
#112 DarkLight 21 år siden
Man begynder sgu nærmest at tude når man ser ting som Rick Dangerous og Wings Of Fury på projektor.
I dag står den vist på lidt kontruktiv arbejde i form af hjemmesidearbejde og ellers går vi videre i Amiga-land. Jeg har desuden taget Appleseed med som jeg glæder mig til at se på det store lærred.
#113 filmz-Kadann 21 år siden
Lyder som stor spas. :) Jeg skal også lige have sat mine Amigaer op igen snart. Og så lige have fundet en harddisk til min Amiga 1200.
#114 elwood 21 år siden
Jeg savner nemlig min, den forsvandt nemlig pludselig en dag. jeg kunne huske jeg havde den nede i krybekælderen da jeg boede hjemme men da min far så solgte huset rydde vi alt ud og jeg kunne ikke finde den snøft, jeg savner den sku 8-(
nord og syd, wings, golden axe, Lotus og alle de andre suk det altså ikke det same at spille dem på en amiga emu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#115 filmz-Kadann 21 år siden
Det er nu ikke så svært at finde en fungerende Amiga i disse dage. Jeg har selv to Amiga 600'er og en Amiga 1200. :)
#116 elwood 21 år siden
min var en Amiga 500 jeg havde sågar en klub i folkeskolen sammen med 2 andre, der hed Amiga2300 navnet sku være let at finde årsagen til hehe, men der holdte vi møder hos hinanden og spillede spil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#117 filt 21 år siden
#118 Scherlund 21 år siden
#119 cyberzed 21 år siden
#120 DarkLight 21 år siden