er på vej ind til byen nu, skal til femkamp MEd de andre senior i Aros, vi sku medbringe en Gummiand, så hmm jeg ved sku ikke hvad de har fundet på denne gang, men nu må jeg se.
Ps. ja Gi-joe jeg har invisteret i en ny and, og den her kan faktisk flyde hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder retter i en tekst med titlen "Pædagogisk læreplan for børnehuset Sapin" Det er nok det kedeligste jeg nogen sinde har læst. Godt at man kan høre P3 samtidig, bare synd at det er Pernille Rosenkrantz (eller hvad hun nu hedder) der er snakker.
Skal ud og indvie den gamles nye bål/grill plads om en lille time. Det skal nok blive godt :)
Projektet er ved at være færdigt, og så trillede første karakter ind for semesteret. Et sødt lille 11-tal i skriftlig Digital Signalbehandling (Mere konkret det område der beskæftiger sig med sandsynlighedsteori).
Nu vil jeg også gerne snart have ferie.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Lige kommet hjem fra en skriftlig eksamen, og er ved at falde sammen. Men så er der da i det mindste kun en eksamen tilbage, så kan jeg tage på interrail. Det bliver rart.
Formåede i øvrigt på mirakuløs vis at lade være med at købe både Who Framed Roger Rabbit og Duck Soup. Fint nok, har ikke råd lige for tiden. Men det var hårdt.
#99 Vidste ikke der var sådanne regler i IT branchen...min længste arbejdsdag er vidst 11,5 time og det seneste/tidligst jeg har været på arbejde er til kl 5 om natten
#91 elwood 19 år siden
Ps. ja Gi-joe jeg har invisteret i en ny and, og den her kan faktisk flyde hehe 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#92 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
http://www.marbek.dk/
Prøver at lave lidt opklaringsarbejde om det er en tidligere ansat, som står bag eller bare en, der har set sig sur på os.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#93 Scherlund 19 år siden
Skal ud og indvie den gamles nye bål/grill plads om en lille time. Det skal nok blive godt :)
#94 filmz-sparrowed 19 år siden
#95 dyg 19 år siden
Projektet er ved at være færdigt, og så trillede første karakter ind for semesteret. Et sødt lille 11-tal i skriftlig Digital Signalbehandling (Mere konkret det område der beskæftiger sig med sandsynlighedsteori).
Nu vil jeg også gerne snart have ferie.
#96 bobber 19 år siden
Formåede i øvrigt på mirakuløs vis at lade være med at købe både Who Framed Roger Rabbit og Duck Soup. Fint nok, har ikke råd lige for tiden. Men det var hårdt.
#97 filmz-sparrowed 19 år siden
#98 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#99 DarkLight 19 år siden
Nu sidder jeg her igen. Kom i dag kl. 0730 og kommer nok først hjem i morgen tidligt.
IT, det er spillets regler.
EDIT: Yes, I need a cookie and a hug :)
#100 cyberzed 19 år siden