Gravatar

#91 elwood 19 år siden

er på vej ind til byen nu, skal til femkamp MEd de andre senior i Aros, vi sku medbringe en Gummiand, så hmm jeg ved sku ikke hvad de har fundet på denne gang, men nu må jeg se.

Ps. ja Gi-joe jeg har invisteret i en ny and, og den her kan faktisk flyde hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#92 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Der er lavede en hadeside om det sted jeg arbejder.

http://www.marbek.dk/

Prøver at lave lidt opklaringsarbejde om det er en tidligere ansat, som står bag eller bare en, der har set sig sur på os.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#93 Scherlund 19 år siden

Sidder retter i en tekst med titlen "Pædagogisk læreplan for børnehuset Sapin" Det er nok det kedeligste jeg nogen sinde har læst. Godt at man kan høre P3 samtidig, bare synd at det er Pernille Rosenkrantz (eller hvad hun nu hedder) der er snakker.

Skal ud og indvie den gamles nye bål/grill plads om en lille time. Det skal nok blive godt :)
Gravatar

#94 filmz-sparrowed 19 år siden

Ser Sniper 3...Den er skam langt bedre end nr2..
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#95 dyg 19 år siden

Har lige danset en lille dans.

Projektet er ved at være færdigt, og så trillede første karakter ind for semesteret. Et sødt lille 11-tal i skriftlig Digital Signalbehandling (Mere konkret det område der beskæftiger sig med sandsynlighedsteori).

Nu vil jeg også gerne snart have ferie.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#96 bobber 19 år siden

Lige kommet hjem fra en skriftlig eksamen, og er ved at falde sammen. Men så er der da i det mindste kun en eksamen tilbage, så kan jeg tage på interrail. Det bliver rart.

Formåede i øvrigt på mirakuløs vis at lade være med at købe både Who Framed Roger Rabbit og Duck Soup. Fint nok, har ikke råd lige for tiden. Men det var hårdt.
Don't Panic
Gravatar

#97 filmz-sparrowed 19 år siden

Lige kommet hjem fra byen, skal til at lave Chili Con Carne og den bliver ikke mild.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#98 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sidde og bakser med noget billedebehandling i photoshop, måske skulle jeg lade det ligge lidt og få noget aftensmad :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#99 DarkLight 19 år siden

Jeg arbejdede fra Tirsdag 0800 til Onsdag 0800.
Nu sidder jeg her igen. Kom i dag kl. 0730 og kommer nok først hjem i morgen tidligt.

IT, det er spillets regler.

EDIT: Yes, I need a cookie and a hug :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#100 cyberzed 19 år siden

#99 Vidste ikke der var sådanne regler i IT branchen...min længste arbejdsdag er vidst 11,5 time og det seneste/tidligst jeg har været på arbejde er til kl 5 om natten
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/

Skriv ny kommentar: