Gravatar

#11 elwood 20 år siden

hehe good point ;-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#12 filmz-NeoDk 20 år siden

Jepper :D elwood hehe
Gravatar

#13 filmz-ataris 20 år siden

Jeg sidder og skriver her og på #filmz.dk istedet for at læse tysk
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#14 Scherlund 20 år siden

Jeg har lige pakket det sidste og venter bare på et i morgen skal komme, så jeg kan komme væk herfra.

Nu mangler jeg bare at smide de sidste ting ud i morgen formiddag og så er det farvel til Esbjerg i et godt stykke tid.
Gravatar

#15 dyg 20 år siden

Er lige kommet hjem fra en lang dag, 8 timers arbejde, 3 timers baseball og 1 times transport (= læsning i Guiden).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 läkerol 20 år siden

Sidder og venter på at få en lille rygepause. Har bare siddet og stenet foran en computer skærm og lavet ingenting. Det er hårdt, når man er træt.. hehe
Our deepest fear is not that we are inadequate. Our deepest fear is that we are powerful beyond measure.
Gravatar

#17 cyberzed 20 år siden

Sidder for en gang sin skyld og laver statistik ... dog skal det indsættes på grafer idag ... gaaaab

Next stop, rettelser på et website.

Kunne være man skulle gå igang med Europa i Flammer i aften eller måske lave en standalone udgave af min egen filmz liste :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#18 filmz-Munk 20 år siden

Sidder og leder på Ebay efter billige spil til min elskede NES 8 bit..
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#19 elwood 20 år siden

hehe der nogen der nok er gået i nostalagi mode der 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#20 filmz-Munk 20 år siden

ikke så meget derfor.. spiller jævnligt på denne klassiske maskine, men min normale "dealer" er lidt dyr!
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: