Øv en dag... Man har ikke lyst til at stå op, da telefonen spiller Star Wars for fuld drøn. (Min alarm...) Så er man ved at falde over katten, fordi den skal løbe ind foran, og har glemt at jeg ikke har nattesyn. På toilettet går jeg i bad, men har glemt at tage et håndklæde med ind. Bussen er lidt forsinket, og det blæser helt vildt og jeg fryser. Hende den lækre er ikke med bussen i dag. Jeg står af og det begynder at regne. Ikke almindelig regn, men sådan nogle kolde store dråber, der gør ondt når de rammer mit tilklaskede hår. Bagerdamen virker sur, da jeg køber smøger, og jeg kan ikke ryge på vej til arbejde, jævnfør den regn jeg omtalte. Der er ingen kaffe. Jeg tjekker min kalender. Der er 6 aftaler på i dag. Samtaler, der starter kl. 10. Telefonen ringer, det er en der ikke præsenterer sig. Kantinen svarer ikke på deres mail, så det er ikke sikkert jeg kan få middagsmad i dag. Jeg har fri kl. 17.30. Jeg blev født nøgen, kold og våd, og det er kun gået ned af bakke siden...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg er netop kommet hjem... Mødte i skole 8.30, som sædvanlig. Men det viser sig så at vores underviser er syg..ergo, har jeg en lille fridag (som igår, hvor jeg osse havde fri!!!)
Man kan så irriteres en smule over overhovedet at være taget afsted imorges, men på den anden side er sandsynligheden for ,at jeg alligevel først var stået op cirka nu forholdsvis stor...
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Så er jeg igennem de 2 første samtaler. Den ene min egen, som ikke mødte op.. Den anden for en syg kollega. Håber ikke hun bliver sur, for jeg satte alt muligt igang for borgeren ;) Nu er der kun en 4-5 samtaler tilbage, og kantinen svarede på min mail, så jeg skal ha and til middag :)
Jo det er det da, men det er ikke min sag, og det kan være hun har en anden plan. Jeg kan bare bedre lide at handle, end at lade stå til. Hvorfor sende en i aktivering, hvis de kan få et job? Det hænger ikke sammen i min verden.
Nå, blev brændt af for 2. gang i dag til en samtale. Min rekord er 5 gange i træk...
Min kære Davenport! jeg fornemmer at humøret steg lidt med anden, men du virker trist!! Her er min plan for dig: 17:30 så ryger du bare ned i den nærmeste ALDI og køber helt vild mange af de der bedårende keramik-nisser som de reklamerer med i denne uge, 30 cm høje til kun ca. 45 kr. stykket. Herefter vil du med garanti være et mere helstøbt menneske - der er uanede muligheder i de nisser!!!
Men ellers er det frokosttid og jeg har lige bestilt biografbilletter til på mandag. Det bliver skide hyggeligt!! jeg skal mødes med en kammersjuk, en kollega (som også er sjuk) og mine 3 fætre. Vi starter med at svineæde på McD. og så napper vi "Borat" kl 19 og "Chainsaw..." kl 21:20. Jeg glæder mig allerede :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#101 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#102 dyg 19 år siden
#103 davenport 19 år siden
Man har ikke lyst til at stå op, da telefonen spiller Star Wars for fuld drøn. (Min alarm...)
Så er man ved at falde over katten, fordi den skal løbe ind foran, og har glemt at jeg ikke har nattesyn.
På toilettet går jeg i bad, men har glemt at tage et håndklæde med ind.
Bussen er lidt forsinket, og det blæser helt vildt og jeg fryser.
Hende den lækre er ikke med bussen i dag.
Jeg står af og det begynder at regne. Ikke almindelig regn, men sådan nogle kolde store dråber, der gør ondt når de rammer mit tilklaskede hår.
Bagerdamen virker sur, da jeg køber smøger, og jeg kan ikke ryge på vej til arbejde, jævnfør den regn jeg omtalte.
Der er ingen kaffe.
Jeg tjekker min kalender. Der er 6 aftaler på i dag. Samtaler, der starter kl. 10.
Telefonen ringer, det er en der ikke præsenterer sig.
Kantinen svarer ikke på deres mail, så det er ikke sikkert jeg kan få middagsmad i dag.
Jeg har fri kl. 17.30.
Jeg blev født nøgen, kold og våd, og det er kun gået ned af bakke siden...
#104 McPeter 19 år siden
- der er ikke noget som det der kan få ens dag ned med nakken... ;-)
#105 filmz-herskegut 19 år siden
Det er indlæg som det der, der får min dag til at føles som en leg ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#106 mini_jette 19 år siden
Man kan så irriteres en smule over overhovedet at være taget afsted imorges, men på den anden side er sandsynligheden for ,at jeg alligevel først var stået op cirka nu forholdsvis stor...
#107 davenport 19 år siden
Nu er der kun en 4-5 samtaler tilbage, og kantinen svarede på min mail, så jeg skal ha and til middag :)
#108 filmz-herskegut 19 år siden
"Håber ikke hun bliver sur, for jeg satte alt muligt igang for borgeren ;)"
Er det ikke netop meningen, at det er dét i skal gøre ? eller er det bare mig :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#109 davenport 19 år siden
Hvorfor sende en i aktivering, hvis de kan få et job? Det hænger ikke sammen i min verden.
Nå, blev brændt af for 2. gang i dag til en samtale.
Min rekord er 5 gange i træk...
#110 wiseguy 19 år siden
Her er min plan for dig:
17:30 så ryger du bare ned i den nærmeste ALDI og køber helt vild mange af de der bedårende keramik-nisser som de reklamerer med i denne uge, 30 cm høje til kun ca. 45 kr. stykket. Herefter vil du med garanti være et mere helstøbt menneske - der er uanede muligheder i de nisser!!!
Men ellers er det frokosttid og jeg har lige bestilt biografbilletter til på mandag. Det bliver skide hyggeligt!! jeg skal mødes med en kammersjuk, en kollega (som også er sjuk) og mine 3 fætre. Vi starter med at svineæde på McD. og så napper vi "Borat" kl 19 og "Chainsaw..." kl 21:20. Jeg glæder mig allerede :o)