Jeg har bare drømt om zombier i nat, det var så uhyggeligt, at jeg måtte stå op og ryge.. Og derefter drømte jeg at en mand fra Christiansfeld Kommune overtog mit kontor... A strange night indeed!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
4 arbejdsdage tilbage til ferien... Vi nærmer os nu opløbsstrækningen og det gælder i dén grad om at holde øjnene fokuseret på målstregen. For tager man fokus af målet, ser man ikke andet end problemer.
Som altid skal det sidste stykke være op ad bakke.
Luk øjnene og hold vejret. Smerten forsvinder lige om lidt :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Kom i tanker om jeg ikke har batman begins derhjemme, så jeg bruger lige lidt arbejds tid til at finde en god udgave, hehe sku vidst ha været ude noget før, alle de fede udgaver er vidst væk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Sidder igen og fornøjes over DarkLight føljetonen, mens jeg sidder og bander over vores net-forbindelse der er lidt haltende så man ikke kan høre radio.
#91 davenport 19 år siden
Jeg har bare drømt om zombier i nat, det var så uhyggeligt, at jeg måtte stå op og ryge..
Og derefter drømte jeg at en mand fra Christiansfeld Kommune overtog mit kontor...
A strange night indeed!
#92 DarkLight 19 år siden
Vi nærmer os nu opløbsstrækningen og det gælder i dén grad om at holde øjnene fokuseret på målstregen. For tager man fokus af målet, ser man ikke andet end problemer.
Som altid skal det sidste stykke være op ad bakke.
Luk øjnene og hold vejret. Smerten forsvinder lige om lidt :)
#93 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#94 cyberzed 19 år siden
(43 posts til 2000 jubilæum)
#95 davenport 19 år siden
#96 filmz-sanjo 19 år siden
#97 filmz-ataris 19 år siden
#98 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#99 cyberzed 19 år siden
#100 DarkLight 19 år siden