Gravatar

#31 DarkLight 19 år siden

7 arbejdsdage tilbage til ferien...

I går:
- Færdiggjorde jeg tv-serien Profit (3 / 6)
- Glædede jeg mig over 'Portal'(SPIL) traileren.
- Færdiggjorde jeg rep. af en PC

This is my work. And its ending one day at the time.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#32 elwood 19 år siden

#31 hehe yep Portal skal nok blive sjovt, btw har du set TF2 traileren, det kan man da kalde et stilskift der vil noget, iforhold til sidst man så noget til Team Fortress 2.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#33 Scherlund 19 år siden

Bander og svovler over at min KVM-switch er gået død. Så jeg skal selv ned under bordet og skifte kabler nu. Ellers er jeg i gang med at pakke til en lille tur hjem til den gamle. Det bliver sikkert en hård tur. Ganske fornøjelig de første par timer og så ellers en ørkenvandring.
Gravatar

#34 DarkLight 19 år siden

#32,
Ja, jeg har. Og jeg troede næsten ikke mine egne øjne. Men det ser da sjovt ud. Om det så også er sjovt at spille, kan jeg godt have min tvivl om.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#35 elwood 19 år siden

#34 ja fordi da man så traileren/demo af TF2 før i tiden, så var der lagt meget vægt på det taktiske, og dette håber jeg self stadigvæk er tilstede, således at det ikke er gået hen og blevet TF2 Light om man vil.

Men Portal for satan det ser skægt ud, og traileren er også ret snedig lavet.

nå men lige nu sidder jeg på arbejde, og er ved at rydde op i mine mails på fu....k sol.dk nu gider jeg ikke dem mere, så nu går jeg permanent over til min gmail konto, jeg har haft i stk. tid.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 filmz-herskegut 19 år siden

Puuhee..

Efter at have tilbragt de sidste 3 dage på kursus, som spøjst nok blev afholdt på en ranch, øst for ålborg.. mere langt ude kommer man ikke :)

Ellers er jeg nu tilbage på kontoret(bageovnen), og tæller minutterne for hvor lang tid jeg har tilbage idag, der sker virkelig bare ingenting.
Godt at der venter en kold Stella på fad efter arbejde :)
Long live the Irish Pubs!
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#37 DarkLight 19 år siden

Hmm. Hvor finder man det i Ålborg?
Gravatar

#38 filmz-herskegut 19 år siden

Det gør man heller ikke :)
I dag er jeg nemlig på kontoret som normalt, derefter skal jeg ind på TirNanok og få nogen fadbamser
Gravatar

#39 DarkLight 19 år siden

Ah. Det blev også besøgt flittigt da jeg var i Århus sidste weekend. Faktisk 3 gange på 3 dage.
Gravatar

#40 filmz-herskegut 19 år siden

utroligt vi ikke stødte på hinanden derinde så, for jeg var da derinde fredag/lørdag/søndag

Skriv ny kommentar: