Gravatar

#251 elwood 19 år siden

Lidt intressant info for dig Patriach

Troels B. Folmann får en BAFTA
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#252 filmz-herskegut 19 år siden

Det da da helt vildt! det er da en del bedre forhold end hvad jeg har som 5 års lærling :)
Forstår da ikke at man kan sige nej, til sådan en deal - det skulle da kun være hvis man kontantshjælpsmodtager/førtids pensionist, pga en arbejdsulykke.

Ellers sidder jeg endnu engang på kontoret, og venter længselsfuldt på at de sidste 38 minutter af arbejdsdagen tikker afsted.
Var til nørde weekend med drengene fredag-søndag, mega hyggeligt med de 3 uundværlige S'er "Sjov, Spas og Spil" :-) Det blev dog ikke til så meget søvn, så sidder og gaber lidt idag ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#253 chandler75 19 år siden

# 246 Lidt beskæmmende, at kun 2 ud af 30 ville søge arbejde der. - Vi snakker alligevel kontanthjælpsmodtagere, der kan komme til at tjene 21.000,- i md. + pension og 12 ugers ferie om året.

Viser bare at penge ikke er alt :)

# 248 40 ugers afspadsering? Now we're talking... ;)

Så vidt jeg har forstået det er det der jobfighter noget de ledige frivilligt melder sig til (eller måske mindre "frivilligt" hvis det er for at undgå aktivering...?). Men hvis 28 ud af 30 siger nej til det pågældende job, virker det som om at jobfighter-folkene ikke er særlig afklaret omkring hvilke type job deres "klienter" ønsker.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#254 filmz-Bruce 19 år siden

Sidder lige og nyder [url= O'Riley[/url] live fra 1978.

Nu må jeg vist på udkig efter Tommy Musical'en og en Who concert.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#255 Martindan 19 år siden

sidder og lytter til Trentemøllers "Last Resort" for gud ved hvilken gang i dag.

DAMN DEN CD ER NICE!!!!
for cryin' out loud......
Gravatar

#256 dyg 19 år siden

#254 - Tommy kan købes til 50kr ved TP, ellers er der jo også The Kids Are Alright 2disc udgivelsen, som jeg selv fik anbefalet af CrystalStar.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#257 dyg 19 år siden

#254 - Btw. fedt version af Baba O'Riley, og for dælen hvor har de lavet meget fed musik.

Sidder selv lige og formaterer en ny harddisk, da en af de gamle er stået af, og har smidt en del af mine egne billeder væk, har recoveret det jeg kunne, men har ikke fået fat i alt, øv øv.

Og så henter jeg en Kubuntu og en OpenSuse dvd, skal da lege lidt med linux igen.. Godt man har 8mbit.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#258 filmz-Bruce 19 år siden

#256 Tak for det. Overvejer "The Kids are all allright" og 3 disc'en "Tommy Quadrophenia Live".

#257 Ja en superversion. Blev mindet om nummeret i "Life on Mars".
Gravatar

#259 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 254 The Kids Are All Right er IMO et must, men sørg for at få fat i 2 disc udgaven, jeg kan tage den med næste gang så du kan prøvelytte/se den.

"Tommy" er et god oplevelse for det er mange andre med, men lad mig tage et udvalg med til dig, så du kan lytte dig til et par begynderkøb ;)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#260 filmz-Bruce 19 år siden

#259 Ja tak :D Det lyder godt ;)

Skriv ny kommentar: