#19 haha nej det ikke så mærkeligt jeg burde ha skrevet det tydeligere, de er på albummet All For You - Dedication to Nat King Cole. Det fik jeg vidst ikke gjort tydeligt nok 8-)
Btw lige et spørgsmål hva udstyr spiller du SACD på ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
min dvd afspiller æder kun DVD-audio kan jeg se, ærlig talt ikke noget jeg tænkte så ,eget over da jeg købte den, men jeg kan forstå det er konkurrenten til SACD.
Nå nu sku Ms. Krall ha en pause så nu fyres der op for Jon Lord and the Hoochie Coochie Men: Live at the Basement.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har en Denon 3910 og en Denon 3806 receiver og et 7.1 B&W højtalersystem. Jeg kan afspille SACD og DVD-Audio via Denons Denon-Link kabel, som er digitalt og er så fri for at bruge 3 analoge sæt kabler.
Indtil videre har jeg kun hørt SACD, da de titler jeg ville enten kun har været tilgængelige i det format, eller anmeldelser anbefalet dem. Men får snart min første DVD-Audio skive, Frank Sinatra Live at the Sands med Count Basies orkester fra 1966, som er remikset i 5.1.
Her står der en sammenligning af formaterne. Jerry Goldsmith var åbenbart en aktiv forkæmper for SACD.
Har lige modtaget "Jeff Waynes: War of the Worlds" i SACD dobbeltskive til kun 109,- fra CDWOW. Bliver spændende at høre den musik og effekterne i et 360 graders perspektiv :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#11: Kick ass sauce er et must hvis man bestiller fra King Chicken. Der findes ikke noget bedre dyppelse!
Ang. Dylan så har jeg heller aldrig kunnet se det store i den mand. Han har da lavet et par ok sange... men han er ikke helt min kop te. Jeg har dog ladet mig friste til at lytte Modern Times igennem et par gange... og det er et rigtig fedt album. Det er klart en skive jeg vil anbefale.
Har The Shield med Biosphere fra deres album Patashnik, og Enigma med Gravity of Love og Push The Limits fra The Screen Behind The Mirror på min bærbare Minidisc afspiller.
# 5 Naar det kommer til Jackass har jeg intet at skulle sige han goer alligevel hvad der passer ham, han er sagar begyndt at lave sine egene fjollede videoer og lagt dem paa nettet :-( ... filmen mere af samme skuffe ... han morede sig kosteligt og havde en god aften
# 19 m.fl. Krall fever >;)
# 36 Selvom jeg ikke kan udnytte SACD fuld ud endnu tror jeg nu alligevel at jeg vil bestille "Jeff Waynes: War of the Worlds" da den altid har vaeret et af mine absolutte favorit albums - glaede mig til at hoere den og de andre hos dig :)
Jeg var heller den store Dylan fan foerhen, men de sidste 3 albums og ikke mindst titelsangen til Wonder Boys fik mig paa andre tanker.
# 35 Jon Lord and the Hoochie Coochie Men hvad type er det ???
#31 elwood 19 år siden
Btw lige et spørgsmål hva udstyr spiller du SACD på ?
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Martindan 19 år siden
har Det Fede Net og Love Shop i rotation på anlægget.
#33 filmz-Kadann 19 år siden
#34 filmz-Asta 19 år siden
#35 elwood 19 år siden
Nå nu sku Ms. Krall ha en pause så nu fyres der op for Jon Lord and the Hoochie Coochie Men: Live at the Basement.
#36 filmz-Bruce 19 år siden
Jeg har en Denon 3910 og en Denon 3806 receiver og et 7.1 B&W højtalersystem. Jeg kan afspille SACD og DVD-Audio via Denons Denon-Link kabel, som er digitalt og er så fri for at bruge 3 analoge sæt kabler.
Indtil videre har jeg kun hørt SACD, da de titler jeg ville enten kun har været tilgængelige i det format, eller anmeldelser anbefalet dem. Men får snart min første DVD-Audio skive, Frank Sinatra Live at the Sands med Count Basies orkester fra 1966, som er remikset i 5.1.
Her står der en sammenligning af formaterne. Jerry Goldsmith var åbenbart en aktiv forkæmper for SACD.
Har lige modtaget "Jeff Waynes: War of the Worlds" i SACD dobbeltskive til kun 109,- fra CDWOW. Bliver spændende at høre den musik og effekterne i et 360 graders perspektiv :)
#37 Corgan 19 år siden
#11:
Kick ass sauce er et must hvis man bestiller fra King Chicken. Der findes ikke noget bedre dyppelse!
Ang. Dylan så har jeg heller aldrig kunnet se det store i den mand. Han har da lavet et par ok sange... men han er ikke helt min kop te. Jeg har dog ladet mig friste til at lytte Modern Times igennem et par gange... og det er et rigtig fedt album. Det er klart en skive jeg vil anbefale.
#38 filmz-Narniabæver 19 år siden
#39 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
# 19 m.fl. Krall fever >;)
# 36 Selvom jeg ikke kan udnytte SACD fuld ud endnu tror jeg nu alligevel at jeg vil bestille "Jeff Waynes: War of the Worlds" da den altid har vaeret et af mine absolutte favorit albums - glaede mig til at hoere den og de andre hos dig :)
Jeg var heller den store Dylan fan foerhen, men de sidste 3 albums og ikke mindst titelsangen til Wonder Boys fik mig paa andre tanker.
# 35 Jon Lord and the Hoochie Coochie Men hvad type er det ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#40 elwood 19 år siden