Er ved at skrive eksamensopgave om Samuel Becketts stykke 'Endgame', en af de få interessante ting vi har læst i britisk litteratur dette semester (det og Ian McEwans 'Saturday', fantastisk bog).
Har en uge fra i dag til den og hele torsdag er optaget, da jeg skal til Århus til en forundersøgelse til laseroperation (nærsynethed), uuh, jeg glæder mig. Men weekenden er stort også optaget, så må hellere få skrevet nu.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har lige skimmet en anmeldelse af en bærbar computer jeg fandt på newz.dk. Efter at have kigget den lidt igennem, overrasker det mig lidt at siden der står bag anmeldelsen, skulle være bare nogenlunde prof, i lyset af alle de stavefejl der er i anmeldelsen.. underligt.
Min spritnye 24" iMac har af uforklarlige årsager fra det ene minut til det andet slettet ALT på sig... inklusive selve styresystemet! Damn, det er bare ikke sjovt!
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
#11 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 elwood 18 år siden
#13 cyberzed 18 år siden
#14 DarkLight 18 år siden
#15 cyberzed 18 år siden
#16 elwood 18 år siden
Oh well servicen kan man ikke klage over.
#17 lagoni 18 år siden
Har en uge fra i dag til den og hele torsdag er optaget, da jeg skal til Århus til en forundersøgelse til laseroperation (nærsynethed), uuh, jeg glæder mig. Men weekenden er stort også optaget, så må hellere få skrevet nu.
#18 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#19 filmz-Kadann 18 år siden
http://www.laptopworld.dk/index.php?id=385
#20 filt 18 år siden