Har 1 måneds jubilæum på, at min PS3'er ankom til Toldservice (hahahaha fantastisk joke!!!) og stadig ikke er ankommet til min adresse. To telefonsamtaler og 3 mails i løbet af sidste uge med masser af dokumentation, har åbenbart ingen indvirken på arbejdsindsatsen.
Mere velfærd, min bare røv!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Sidder og tænker lidt over, hvor mange der mon har tilmeldt sig konkurrencerne herinde på Filmz, siden det kan tage næsten to hele dage at finde vinderne. ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#84 De vil have dokumentation for, hvor PS3'eren er købt. Det har jeg så nu dokumenteret to gange, at det er Americanshopper, som har købt produktet via Amazon for mig og jeg har vedlagt paypal kvittering og udskrift af kontoudtog.
I mine øjne er det ren chikane, hvad der er foregået. At et produkt skal ligge 1 måned på et lager er uhørt. Men om ikke andet, har jeg tænkt mig at gå videre med dette imorgen og få dokumenteret forløbet, klage og få afløb via læserbreve.
Men når jeg har fået svinet, så er jeg nok glad for, at jeg kan købe amerikanske titler som jeg lyster.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har lige brugt 1½ time på Warhawk. Igen er mine stats ikke blevet opdateret. Derudover at jeg ved at finde ud af om Californication er værd at bruge tid på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har været i Vejle i dag, til en samtale om genplacering på KRIFA. Det fik jeg nu ikke det store ud af, da jeg jo selv har arbejdet med rekrutering osv. Men det var en god konsulent, og vi fik da perspektiveret nogle ting. Troede bare de ville komme med nogle konkrete jobs, men det var der ikke noget af. Han var ikke fra A-kassen, med en ekstern udbyder.
Men hvor er Vejle en smuk og hyggelig by. Vi købte en chinabox og gik rundt og hyggede. :)
Så kom vi hjem og lavede lidt arbejde ovenpå. Tror der kommer tapet på i morgen endelig, og så kan vi male. Det begynder at ligne et hyggeligt soveværelse nu.
Og så blev der lige gjort hovedrent også. Sjældent jeg støvsuger kl. 20.30 ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og kigger på budgettet efter jeg har kunne fjerne udgifter til flybilletter og telefonopkald til England, det holdt da næsten tre måneder men så heller ikke længere, men hva der er flere fisk i havet.
Sidder og føler mig dybt og inderligt stoppet efter en god gang dobbelt indbagt pizza og prøver at tage mig sammen til at få kigget på den jobansøgning, jeg skal forfatte.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#81 DarkLight 18 år siden
Og så er sidste kommentar iøvrigt fantastisk:
Hmm...I kinda wanna slay that dragon...
#82 Yoda 18 år siden
Jeg havde set alle episoder af Buffy i TV, men havde aldrig set Angel før. Så nu skal til at gense Buffy på DVD. Og, ja super slutreplik! :-)
#83 filmz-Bruce 18 år siden
Mere velfærd, min bare røv!
#84 gi-jones 18 år siden
Jeg er da i hvert fald glad for at jeg bestilte min i DK (ikke for at tvære i det.
#85 Bony 18 år siden
#86 filmz-Bruce 18 år siden
I mine øjne er det ren chikane, hvad der er foregået. At et produkt skal ligge 1 måned på et lager er uhørt. Men om ikke andet, har jeg tænkt mig at gå videre med dette imorgen og få dokumenteret forløbet, klage og få afløb via læserbreve.
Men når jeg har fået svinet, så er jeg nok glad for, at jeg kan købe amerikanske titler som jeg lyster.
#87 DarkLight 18 år siden
Derudover at jeg ved at finde ud af om Californication er værd at bruge tid på.
#88 davenport 18 år siden
Troede bare de ville komme med nogle konkrete jobs, men det var der ikke noget af. Han var ikke fra A-kassen, med en ekstern udbyder.
Men hvor er Vejle en smuk og hyggelig by. Vi købte en chinabox og gik rundt og hyggede. :)
Så kom vi hjem og lavede lidt arbejde ovenpå. Tror der kommer tapet på i morgen endelig, og så kan vi male.
Det begynder at ligne et hyggeligt soveværelse nu.
Og så blev der lige gjort hovedrent også. Sjældent jeg støvsuger kl. 20.30 ;)
#89 cyberzed 18 år siden
#90 evermind 18 år siden
Sidder og føler mig dybt og inderligt stoppet efter en god gang dobbelt indbagt pizza og prøver at tage mig sammen til at få kigget på den jobansøgning, jeg skal forfatte.