Yay, efter 3 uger uden computer har jeg omsider fået en opringning fra værkstedet der har haft min bærbare om, at nu er den altså færdig:D Det er lige før man skulle gå ud og fejre det..!
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Jeg fejrer livet med en flaske vin. Har lige købt ny bil i dag. En Ford Escord Stationcar med 5 døre til 15K. Meget billigt. Den er det dobbelte værd. Og så var vi i Kolding Storcenter og købe nyt tøj. Det er satme længe siden jeg har brugt 18 tusinde kroner på éen dag, men nu ser jeg "godt" ud og dufter ikke fælt mere.. (Og der er frikadeller i køleskabet og jeg har vin og øl!)
Jeg er netop kommet hjem fra job og var ved at få et glas vand galt i halsen, da jeg så at Filmz udlodder gallabilletter til Cronenbergs næste mesterværk nu på søndag...pleeeease pleeeease let me be one of the lucky!
Edit: Yessir - fik billetter! Jeg er virkeligt en glad mand nu!! Det er bigger than life at komme til gallapremiere til den film jeg har glædet mig mest til gennem året - og så er mesteren selv til stede. Wee - fest og øl!
Håber i får en fed aften. Var selv til galla på Two Towers med Dronningen og Mr. Lee. Det var så vildt! Glemmer aldrig da manden sagde "Ladies and Gentlemen..... Your Majesty!" Jeg var ved at lægge en pølle, da den stemme drønede ud...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#101 cyberzed 18 år siden
#102 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
Sidder ellers og skriver lidt på et manuskript til et arrangement om biograferne i København gennem de sidste 100 år.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#103 Yoda 18 år siden
Der er en ganske god artikel i I billedet er alt muligt skrevet af Palle Schantz Lauridsen, der hedder Københavns biografer. Måske du kan bruge den?
Bogen er udgivet på forlaget Tiderne Skifter, og den er redigeret af Bent Fausing og Eva Novrup Redvall. Artiklen er på 33 sider.
#104 filmz-Crystalstar1200 18 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#105 mini_jette 18 år siden
Det er lige før man skulle gå ud og fejre det..!
#106 davenport 18 år siden
Og så var vi i Kolding Storcenter og købe nyt tøj. Det er satme længe siden jeg har brugt 18 tusinde kroner på éen dag, men nu ser jeg "godt" ud og dufter ikke fælt mere..
(Og der er frikadeller i køleskabet og jeg har vin og øl!)
Tak til Middelfart Sparekasse: www.midspar.dk ;)
#107 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#108 dolphinfriendly 18 år siden
Edit: Yessir - fik billetter! Jeg er virkeligt en glad mand nu!! Det er bigger than life at komme til gallapremiere til den film jeg har glædet mig mest til gennem året - og så er mesteren selv til stede. Wee - fest og øl!
#109 davenport 18 år siden
#110 filmz-Bruce 18 år siden