Gravatar

#51 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 47 ComputerCity har også nogle i større pakker med fx 10 for 19 kr
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#52 lagoni 18 år siden

Jeg har lige set min nyindkøbte bærbare 500 kr billigere i Fona. Typisk.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#53 Yoda 18 år siden

Det oplevede jeg i sidste uge! Havde lige købt bærbar i Computer City, og så så jeg den 500,- billigere i TDC-butikken (og så fik man ovenikøbet en computertaske med i købet kvit og frit)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#54 davenport 18 år siden

Kan i ha en god aften. Nu lukker jeg ned, og går ind og ser Mic Shacks Hjemmeservice, Venner og bold til midnat. Derefter nok lidt LotR Online!!
Er der øl nok hjemme? Næ desværre.

Hyg :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#55 elwood 18 år siden

#52 pris garanti ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#56 lagoni 18 år siden

Den er købt i Kvickly, tvivler på de har prisgaranti.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#57 elwood 18 år siden

#56 ahh ok.

Gravatar

#58 Scherlund 18 år siden

Sidder og venter på at dagens fodboldshow skal starte. Faldt lige over et par nyheder som jeg ville dele med jer andre.

Jagtvej 69 sat til salg. Første tanke: Hvorfor fanden skulle Nørrebro så igennem alt det omkring rydningen af huset tidligere på året?

Danskere nægtet adgang til diskotek. Første tanke: Hvorfor skal vi have den her nyhed? Der kommer da ikke en nyhed hver gang der er en med en anden husfarve end gris eller solariebrun bliver afvist på et dansk diskotek. I det mindste sagde dørmanden da den rigtige grund og ikke en eller anden søhistorie.

Nå jeg vil lave mad og se FCK får tæsk af Lens :)
Gravatar

#59 wiseguy 18 år siden

Kadann: jeg faldt lige over release datoen på AOE III: Asian Dynasties. Den kommer 23. oktober og det er jo snart :o)
The War Chiefs ka' nu også varmt anbefales (mener du snakkede om, at du kun havde grundspillet)

Jeg er totalt ude af træning, men når den nye udvidelse kommer til okt. og jeg kommer i gang igen, så kyler jeg en handske i nakken på dig og alle andre der har lyst til at spille :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#60 elwood 18 år siden

nyder mit hjemmelavede Nej tak gratis aviser skilt, damm det er dejligt og være sluppet af med dem 8-)

Skriv ny kommentar: