#231 Well... havde godt nok hørt masse dårligt om filmene inden jeg havde set dem, men ville gerne se og bedømme dem selv. Doom var dog en anelse bedre end forventet. Stealth havde enkelte flotte scener.
2af6 til Stealth.
3af6 til Doom.
Så til no-brainer-action kunne de lige gå an.
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Jeg sidder som en meget vred ung mand i dag. I weekenden modtog min kæreste en skrivelse fra AF og FOA, der underrettede hende om at de supplerende dagpenge hun har modtaget efter en periode med sygdom, nu er lukket fordi hun ikke har henvendt sig som forventet. Problemet er bare at hun HAR henvendt sig, og at AF ikke har jounalført sagen ordentligt. På AF kan de ikke gøre noget, da den der har med sagen at gøre har ferie til d. 15. - Men man kan først modtage dagpenge igen efter sagen er genoptaget... Dvs. at vi skal vente til hun kommer tilbage fra ferie, og dermed faktisk betale for at hun holder ferie. DE KAN FANME TRO NEJ! Heldigvis arbejder jeg jo inden for området, så efter arbejde i dag tager jeg ned og slår dem i hovedet med lovpligtig jounalføring og påberåber mig aktindsigt (på kærestens vejne, selvfølgelig!) Er der nogen jurister herinde der ved hvad § og lov man benytter når det er AF. Kommunalt vil jeg mene at man benytter Offentlighedsloven §4 stk. 1, og det er nok ikke det samme for AF. Føj jeg er sur!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og venter på at skulle op på skolen, dejligt at møde kl. 13, ufedt først at have fri kl. 1715. En flok af mine venner er lige kommet hjem fra skiferie, og skal man stå på ski, så skal man vel gøre det med stil.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#231 chronaden 19 år siden
i får rigtigt set nogle klasse film der :>
#232 filmz-sparrowed 19 år siden
havde godt nok hørt masse dårligt om filmene inden jeg havde set dem, men ville gerne se og bedømme dem selv.
Doom var dog en anelse bedre end forventet.
Stealth havde enkelte flotte scener.
2af6 til Stealth.
3af6 til Doom.
Så til no-brainer-action kunne de lige gå an.
#233 chronaden 19 år siden
#234 dyg 19 år siden
#235 filmz-Bruce 19 år siden
Nu ved jeg hvordan man torturerede River Tam :)
#236 dyg 19 år siden
#237 filmz-Bruce 19 år siden
#238 davenport 19 år siden
I weekenden modtog min kæreste en skrivelse fra AF og FOA, der underrettede hende om at de supplerende dagpenge hun har modtaget efter en periode med sygdom, nu er lukket fordi hun ikke har henvendt sig som forventet.
Problemet er bare at hun HAR henvendt sig, og at AF ikke har jounalført sagen ordentligt. På AF kan de ikke gøre noget, da den der har med sagen at gøre har ferie til d. 15. - Men man kan først modtage dagpenge igen efter sagen er genoptaget... Dvs. at vi skal vente til hun kommer tilbage fra ferie, og dermed faktisk betale for at hun holder ferie.
DE KAN FANME TRO NEJ!
Heldigvis arbejder jeg jo inden for området, så efter arbejde i dag tager jeg ned og slår dem i hovedet med lovpligtig jounalføring og påberåber mig aktindsigt (på kærestens vejne, selvfølgelig!)
Er der nogen jurister herinde der ved hvad § og lov man benytter når det er AF.
Kommunalt vil jeg mene at man benytter Offentlighedsloven §4 stk. 1, og det er nok ikke det samme for AF.
Føj jeg er sur!
#239 dyg 19 år siden
Sidder og venter på at skulle op på skolen, dejligt at møde kl. 13, ufedt først at have fri kl. 1715. En flok af mine venner er lige kommet hjem fra skiferie, og skal man stå på ski, så skal man vel gøre det med stil.
#240 elwood 19 år siden
aj jeg håber der lægger en bunke dvd'er når jeg kommer hjem, når nu dvdimport ikke tager sig sammen til at sende mine boxsæt.
Lige nu sidder jeg på arbejdet og nyder stilheden ahh.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"