Første dag i det nye semester, og allerede er første forelæsning aflyst. Ud af de fem kurser jeg har, er de tre aflyst i første uge pga. barsel og kursus :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg sidder og er ualmindelig begejstret! :D Jeg har snakket med min skole -og min fagforening. Det ser ud til at skolens administration (eller hvad de nu egentlig laver, hvis de overhovedet laver noget..), har fundet ud af at jeg alligevel godt kan komme i skolepraktik, når jeg har været i praktik i 3 måneder, og stadig godt kan komme på hovedforløbet :D ....og så fik jeg iøvrigt lige en læreplads i torsdags, og jeg skal starte på onsdag! Hvor heldig har man lige lov at være :D
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Ligger syg derhjemme og så er det godt man har film og musik i reolen ;) ... men lidt træls at man ikke har sin kone i nærheden til a nusse og pusle lidt om een :-)
Har lige været på den vilde jagt på nettet efter en af bøgerne til det nye semester. Fik besked fra boghandlen på uni at den bog er udsolgt fra forlaget :( Godt at den var på lager hos samfundlitteratur. Så vis der er nogen der skal bruge "Den økonomiske teoris rødder - fra Aristoteles til Lucas" så skal I skynde jer :)
Ellers er jeg på vej ned på uni for at hente mine bøger. Bagefter står den på "Munich"
#52 Tillykke, det var dyrepasser right? Mindes at have hørt (langt ude/ikke bekræftet af noget) at der skulle være omkring 2 års ventetid på sådan nogen pladser.
#54 Som CyberZed så rigtigt skriver, så er jeg igang med at uddanne mig til dyrepasser :)
#57 Det er muligt at det er det man siger officielt (Jeg går ud fra at du mener ZOO?), men uofficielt så skal man kende nogen der kender nogen, eller også så skal man forsøge at komme ind via skolepraktik. Men generelt er det svært at finde noget, fordi de fleste bruger den billige arbejdskraft fra skolepraktiken (Et praktiksted kan få en elev ud i en måned, uden at betale for det) Det sted jeg har fundet er i en ungdomsklub, hvor de har en pokkers masse dyr. Det er kun et barsels-vikariat på 3 måneder, så med mindre at de vil beholde mig efterfølgende, så bliver jeg sendt i det der skolepraktik-rod, men jeg får da i det mindste min uddannelse ;)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#51 dyg 19 år siden
#52 filmz-Asta 19 år siden
Jeg har snakket med min skole -og min fagforening. Det ser ud til at skolens administration (eller hvad de nu egentlig laver, hvis de overhovedet laver noget..), har fundet ud af at jeg alligevel godt kan komme i skolepraktik, når jeg har været i praktik i 3 måneder, og stadig godt kan komme på hovedforløbet :D ....og så fik jeg iøvrigt lige en læreplads i torsdags, og jeg skal starte på onsdag! Hvor heldig har man lige lov at være :D
#53 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Ligger syg derhjemme og så er det godt man har film og musik i reolen ;) ... men lidt træls at man ikke har sin kone i nærheden til a nusse og pusle lidt om een :-)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#54 lagoni 19 år siden
Selv er jeg ved at gøre mig klar til at få købt de sidste studiebøger til semesterstart onsdag og skal så i biografen og se Munich senere.
#55 filmz-herskegut 19 år siden
i kan jo joine min Aliance FG (Fedte Greverne) ;)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#56 Scherlund 19 år siden
Ellers er jeg på vej ned på uni for at hente mine bøger. Bagefter står den på "Munich"
#57 cyberzed 19 år siden
#58 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#59 cyberzed 19 år siden
#60 filmz-Asta 19 år siden
#57 Det er muligt at det er det man siger officielt (Jeg går ud fra at du mener ZOO?), men uofficielt så skal man kende nogen der kender nogen, eller også så skal man forsøge at komme ind via skolepraktik.
Men generelt er det svært at finde noget, fordi de fleste bruger den billige arbejdskraft fra skolepraktiken (Et praktiksted kan få en elev ud i en måned, uden at betale for det)
Det sted jeg har fundet er i en ungdomsklub, hvor de har en pokkers masse dyr. Det er kun et barsels-vikariat på 3 måneder, så med mindre at de vil beholde mig efterfølgende, så bliver jeg sendt i det der skolepraktik-rod, men jeg får da i det mindste min uddannelse ;)