#10 Roswell er lidt en tøse-serie (no offence), genre mæssigt minder den lidt om Smallville. Konen og jeg så de først 2 sæsonner rimeligt hurtigt, men da vi nåede til sæson 3 hang den os langt ud af halsen, så vi har kun set et enkelt eller to afsnit af sæson 3. Har flere gange overvejet at få den afsluttet, men den samler fortsat støv på hylden!! Med mit spinkle kendskab til dig, så tror jeg ikke at det er noget for dig.
Jeg regner med at bestille "Heroes - Complete First Season" her i frokostpausen. Er der nogen herinde, der kan sige noget pænt om den serie???
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Ang. Roswell, så har jeg set en 20-25 afsnit på tv, og synes egentligt den virkede meget sød. Men som du siger, så er der er nok for mange teenage-intriger til jeg virkeligt gider se hele serien.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg er næsten lige kommet indenfor. Solen er fantastisk idag så fejrede den lige med en 25-30 omgange på 'Crossbanen' aka marken. Dejligt at få luftet ATV'en igen. Det var sgu længe siden. :D
Nu går jeg bare og tuller lidt rundt. Overvejer at tage mit kamera med udenfor, så det også kan blive luftet lidt. Trænger til at tage lidt billeder. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#11 Heroes er super...sidder selv og overvejer om man skal bestille den til samlingen:D
Hvad angår Roswell, så ja; det er en tøse-serie, så derfor har jeg den naturligvis...selvom jeg ikke gider se den længere:S
Er lige kommet hjem fra arbejde...og nu står den så ellers på ren afslapning resten af dagen! Måske endda en sejrs-cola fordi jeg var oppe før kl 7 idag, wooooow:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.
Ovenpå endnu en lang arbejdsdag (arb. 10-11 timer hver dag pt.) har jeg lige nydt en kølig pilsner på terrassen for at stresse lidt ned igen! Ellers er jeg gud hjælpe mig i gang med at lave risengrød!!! ungerne har bestilt risengrød trods det faktum, at temperaturen er 26-27 grader udenfor!! Kids!!
#12+14+16 Fik bestilt Heroes hos Axel i frokostpausen, så nu vil jeg glæde mig, til den kommer. Release d. 28.
I øvrigt skal jeg til LEGO's 75 års fødselsdag på fredag. En dag hvor man som medarbejder kan deltage i et hav af forskellige aktiviteter. Programmet ser festligt ud, men rent Filmz-relateret er det nok mest interessant, at man kan deltage i Filmquiz, hvor det er gode gamle Ole Michelsen, der stiller spørgsmålene :o)
#18 Sorry mate! Efter hva' jeg kan se på den gigantiske bordplan, så deltager LEGOLAND slet ikke! De blev jo også solgt til Merlin Group, så de må nok nøjes med deres egne jubilæumsfester fremover. Til gengæld ved både du og jeg, at de fester igennem, når de fester i LL :o) suk! den ungdom, den ungdom :O)
Ellers ka' jeg berette, at sommeren for en stund er forbi i Billund. Det har stået ned i lårfede stråler siden kl. 18.
#11 wiseguy 18 år siden
Med mit spinkle kendskab til dig, så tror jeg ikke at det er noget for dig.
Jeg regner med at bestille "Heroes - Complete First Season" her i frokostpausen. Er der nogen herinde, der kan sige noget pænt om den serie???
#12 Guts 18 år siden
Jeg synes det er en cool serie (Heroes altså...). Den kan du godt glæde dig til!!
#13 izi 18 år siden
#14 dyg 18 år siden
Ang. Roswell, så har jeg set en 20-25 afsnit på tv, og synes egentligt den virkede meget sød. Men som du siger, så er der er nok for mange teenage-intriger til jeg virkeligt gider se hele serien.
#15 Bony 18 år siden
Nu går jeg bare og tuller lidt rundt. Overvejer at tage mit kamera med udenfor, så det også kan blive luftet lidt. Trænger til at tage lidt billeder. :)
#16 mini_jette 18 år siden
Hvad angår Roswell, så ja; det er en tøse-serie, så derfor har jeg den naturligvis...selvom jeg ikke gider se den længere:S
Er lige kommet hjem fra arbejde...og nu står den så ellers på ren afslapning resten af dagen! Måske endda en sejrs-cola fordi jeg var oppe før kl 7 idag, wooooow:D
#17 wiseguy 18 år siden
Ellers er jeg gud hjælpe mig i gang med at lave risengrød!!! ungerne har bestilt risengrød trods det faktum, at temperaturen er 26-27 grader udenfor!! Kids!!
#12+14+16 Fik bestilt Heroes hos Axel i frokostpausen, så nu vil jeg glæde mig, til den kommer. Release d. 28.
I øvrigt skal jeg til LEGO's 75 års fødselsdag på fredag. En dag hvor man som medarbejder kan deltage i et hav af forskellige aktiviteter. Programmet ser festligt ud, men rent Filmz-relateret er det nok mest interessant, at man kan deltage i Filmquiz, hvor det er gode gamle Ole Michelsen, der stiller spørgsmålene :o)
#18 dyg 18 år siden
#19 wiseguy 18 år siden
Ellers ka' jeg berette, at sommeren for en stund er forbi i Billund. Det har stået ned i lårfede stråler siden kl. 18.
#20 dyg 18 år siden
Du har helt ret, hold op hvor har jeg kørt mange runder i toget med enorme tømmermænd :/