Mine plan for weekenden er væk og jeg ved ikke hvad jeg skal lave. Overvejer at gå i fakta og købe fløde, så jeg få varm kakao med flødeskum, men burde nok bare holde mig til æbler.
Jeg keeeeeder mig.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Så er det tid, nu skal stuen satme ordnes. Jeg satte lidt kabelbakker op i går, for lige at varme op. I dag skal følgende ordnes:
- Flere kabelbakker monteres - TV vægbeslag monteres - Beslag til baghøjtalere monteres - Baghøjtalere hænges op - Kabler trækkes
Jeg har bare et problem. Jeg får ikke hængt mit tv op i dag, da jeg ikke selv tør gøre det. Så jeg må lige vente, indtil jeg kan få en ven til at give en hånd.
Til at dokumentere min færd, har jeg lige investeret i et lille lommekamera (Canon Ixus 960 IS). Ok, det er ikke kun derfor jeg har købt det. Er bare lidt træt af altid at skulle have mit dslr med mig.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg prøver at tage mig sammen til at gå ud i sneen, så jeg kan komme på posthuset og få handlet lidt ind.
Så står dagen ellers på tøjvask og muligvis ophæng af baghøjttalere. Ze germans har stadig ikke sendt min Onkyo og jeg har åbnet en sag hos Paypal, så jeg kan få mine penge retur, da forhandleren heller ikke svarer på mine mails.
Det ser ud til at der går lidt tid endnu, før jeg får min surround op at køre.
#87 - Det er da noget pis :( Håber du hurtigt får dine penge tilbage. Jeg er lidt glad for, at jeg købte ved CSN Teknik nu. Kan godt ske, at han var lidt pricy, men der var fuld knald på servicen.
#86 - Smukt! Tror jeg må køre den i loop, da jeg ikke nåede at blive færdig efter første gennemløb :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Er lige ved at være færdig til at tage til påskefrokost hos de grå. Med plejebarn, kæreste og hund. Kæft de larmer lige nu.. (Håber snart hun sover til middag, den lille for der er knald på!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#81 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#82 lagoni 17 år siden
Jeg keeeeeder mig.
#83 cansi 17 år siden
hey, i kan prøve at tjekke de seje ting der også bliver udgivet med Batman Begins Giftset edition der også bliver udgivet til juli
her
#84 elwood 17 år siden
programmet så således ud, aftensmad Cuvettesteg(eller hvo'en det lige staves, med Ovnbagt store kartoffeler + Hasselbagte kartoffeler,
Film programmet blev, i nævnte række følge:
Blazing Saddles [Blu-ray]
Departed [Blu-ray]
Bee Movie [DVD]
Ratatouille [Blu-ray]
No Country for Old Men [Blu-ray]
Og så sluttede vi af med
3:10 To Yuma [Blu-ray]
Det var satme et hyggeligt event 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#85 dyg 17 år siden
- Flere kabelbakker monteres
- TV vægbeslag monteres
- Beslag til baghøjtalere monteres
- Baghøjtalere hænges op
- Kabler trækkes
Jeg har bare et problem. Jeg får ikke hængt mit tv op i dag, da jeg ikke selv tør gøre det. Så jeg må lige vente, indtil jeg kan få en ven til at give en hånd.
Til at dokumentere min færd, har jeg lige investeret i et lille lommekamera (Canon Ixus 960 IS). Ok, det er ikke kun derfor jeg har købt det. Er bare lidt træt af altid at skulle have mit dslr med mig.
#86 elwood 17 år siden
[url= believe you need one of these[/url]
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 filmz-Kadann 17 år siden
Så står dagen ellers på tøjvask og muligvis ophæng af baghøjttalere. Ze germans har stadig ikke sendt min Onkyo og jeg har åbnet en sag hos Paypal, så jeg kan få mine penge retur, da forhandleren heller ikke svarer på mine mails.
Det ser ud til at der går lidt tid endnu, før jeg får min surround op at køre.
#88 dyg 17 år siden
#86 - Smukt! Tror jeg må køre den i loop, da jeg ikke nåede at blive færdig efter første gennemløb :/
#89 filmz-Bruce 17 år siden
#90 davenport 17 år siden
(Håber snart hun sover til middag, den lille for der er knald på!)