Passer en lille på 2 år hele weekenden. Det er bare vildt hyggeligt. De er så sjove, når de begynder at snakke. Igår ringede telefonen, og da jeg spurgte hende hvem det var, sagde hun "Plys?" :D
En af mine venner er i Rostock, og komme i aften med tyske ½liters, så det glæder jeg mig til. Til gengæld laver jeg koteletter i fad, med ris og tomatsovs!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#162 De er "lækre" i den alder. De elsker, når man snakker eventyr på deres plan og ikke mindst når man overdriver sandhedsværdien i dem og bilder dem ting ind. De skal dæleme tro på eventyr, julemand og Disney figurer til de er 5-6 år :)
Den form for indoktrinering fik jeg et fantastisk billede på for 3 år siden, da jeg stod i en tætpakket TP, med en film under armen i en kø og min datter råber, "FAR se her......Springsteen!!!" og hun pegede på bossens "The Rising". Et storslået øjeblik for en far, når man får bevis på, at ens opdragelse har været perfekt og resten af butikken misundelsesværdigt ser på, indbegrebet af god smag hos en pige på 5 år.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Er lige kommet hjem fra en uge i Playa De Los Americas på Tenerife's sydkyst. Fuck en lam by, alt for meget turist-gejl, jeg hader det. Men turene på Tenerife og især på La Gomera var fantastiske. Og varmen kan man jo heller ikke sige noget dårligt om.
Nu vil jeg læse ca. 340 tråde på filmz og derefter stene groft.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#166 - Jo, vi oplevede nemlig Tenerife's vinter. Torsdag væltede vandet ned, vi havde planlagt at besøge en nordlig by, og ville derfor køre over vulkanen Teide.
Det resulterede i at vi måtte vende om da vi nærmede os toppen. Der var hagl og massive stenskred over alt.
På nordsiden af øen var motorvejen spærret pga oversvømmelse og der var mange kældre, der var oversvømmede.
En af vores spanske guider fortalte os, at det var vinteren 2007. De regnede ikke med mere dårligt vejr i år. Men det var nu en stor oplevelse at se Teide på den måde. Store vandfald ned af siderne og masser af rullende sten.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Utroligt hvad man kan finde. Simo Häyhä var sniper i 100 dage under vinterkrigen.
Han skød mellem 505 og 542 med den og muligvis 200 med maskinpistol. Russerne satte alt ind på at få ham væk, bl.a. med artilleriangreb etc. Han fik skudt kæben og kinden væk af et eksploderende projektil og døde i 2002, 96 år gammel.
Han servicerede i Kolaa distriktet, hvor 32 finnere på et tidspunkt holdt 4000 russere stangen. Han valgte en russisk riffel, kun med jernsigte og han pløkkede ofte russere ned mere end 400 yards væk.
Sidder her en uge før jul og må tilstå, jeg begynder at savne parforholdet. Det er vist første gang siden min skilsmisse, at jeg har tænkt så meget på savnet af en kvinde i mit liv:(
Fuck hvor jeg savner den ekstra månedsløn!
#161 gi-jones 18 år siden
#162 davenport 18 år siden
Igår ringede telefonen, og da jeg spurgte hende hvem det var, sagde hun "Plys?" :D
En af mine venner er i Rostock, og komme i aften med tyske ½liters, så det glæder jeg mig til.
Til gengæld laver jeg koteletter i fad, med ris og tomatsovs!
#163 filmz-Bruce 18 år siden
Den form for indoktrinering fik jeg et fantastisk billede på for 3 år siden, da jeg stod i en tætpakket TP, med en film under armen i en kø og min datter råber, "FAR se her......Springsteen!!!" og hun pegede på bossens "The Rising". Et storslået øjeblik for en far, når man får bevis på, at ens opdragelse har været perfekt og resten af butikken misundelsesværdigt ser på, indbegrebet af god smag hos en pige på 5 år.
#164 davenport 18 år siden
Indoktrinering er vigtigt, det giver en god fantasi senere hen ;)
#165 dyg 18 år siden
Nu vil jeg læse ca. 340 tråde på filmz og derefter stene groft.
#166 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#167 dyg 18 år siden
Det resulterede i at vi måtte vende om da vi nærmede os toppen. Der var hagl og massive stenskred over alt.
På nordsiden af øen var motorvejen spærret pga oversvømmelse og der var mange kældre, der var oversvømmede.
En af vores spanske guider fortalte os, at det var vinteren 2007. De regnede ikke med mere dårligt vejr i år. Men det var nu en stor oplevelse at se Teide på den måde. Store vandfald ned af siderne og masser af rullende sten.
#168 filmz-Bruce 18 år siden
[url=
Fantastisk spændende og indholdsrig dokumentar.
#169 filmz-Bruce 18 år siden
Han skød mellem 505 og 542 med den og muligvis 200 med maskinpistol. Russerne satte alt ind på at få ham væk, bl.a. med artilleriangreb etc. Han fik skudt kæben og kinden væk af et eksploderende projektil og døde i 2002, 96 år gammel.
Han servicerede i Kolaa distriktet, hvor 32 finnere på et tidspunkt holdt 4000 russere stangen. Han valgte en russisk riffel, kun med jernsigte og han pløkkede ofte russere ned mere end 400 yards væk.
#170 filmz-Bruce 18 år siden
Fuck hvor jeg savner den ekstra månedsløn!