Gravatar

#41 Bony 18 år siden

Er der ikke lavet en anmeldelse af Lions For Lamps endnu? Eller det er måske mig som ikke kan finde den..?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#42 Corgan 18 år siden

#36:

Jeg synes også at GHIII er lettere end 2'eren. Jeg gik hurtigt igennem Medium og fik 5 stjerner på langt de fleste første gang jeg spile dem. Jeg har dog lidt problemer med Knights of Cydonia. Den er ond.
Gravatar

#43 davenport 18 år siden

MMM... Har lige sat mig med en nylavet omgang svensk pølseret, med fløde i !!
Det smager virkeligt godt!

Nu er det en uge siden indbruddet, faktisk omkring det her tidspunkt. Det er vildt ubehageligt, for man forventer næsten at det sker lige om lidt igen.
En del af mig ønsker det ligefrem. At der lige kom en hånd frem under det plastic der er for døren, og jeg kunne hugge de lange fingrer af!
(Har en lang kniv liggende på køkkenbordet)

Nå, det sker nok ikke når der er nogen hjemme, selv om fjernsynet kørte sidst. Det var endda højt skruet op, så det undrer mig at det skete. (For at hunden ikke føler sig alene, når der ikke er nogen hjemme)

Damn det stormer her. Prøvede lige at åbne vinduet, det var ved at blæse ind...^^
Godt man bare skal sidde med en god bog :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#44 dyg 18 år siden

#42 - Den er efter min mening slet ikke så ond som Raining Blood. Fuck jeg får den fede i skideren i den sang :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#45 chandler75 18 år siden

# 41 Nej, den er desværre ikke anmeldt.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#46 filmz-Bruce 18 år siden

#40 Ja, men mærkeligt, at den ikke kommer i biograferne herhjemme :(

Har læst brevet og forstår godt Ebert er stolt :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#47 Benway 18 år siden

#46 Ja det er nu ærgeligt. Jeg havde ellers glædet mig til den kom på det store lærred. Mærkeligt når nu Grizzly Man der var en noget mindre film, rent faktisk var i biografen herhjemme.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#48 elwood 18 år siden

Lige blevet færdig med julepyntningen, min ven og jeg pyntede op idag, vi har netop lagt sidste hånd på snelandskabet i mit vindue med nisser, på ski, og en stor bakke, det er så hyggeligt.

Nåja og så har min Headcrab fået sig en nissehue i anledningen af måneden 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#49 filmz-Bruce 18 år siden

Færdig med anmeldelse af The Company
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#50 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 49 Ja, nu mangler jeg kun sidste del, men det er en ren nydelse, selvom man godt kan genkende flere af de flotte billeder fra BOB, hvilket jo ikke er underligt, da Mikael Salomon jo også sad i instruktørstolen et par afsnit der ( afsnit 3 "Carentan" og 10 "Points").

Med den kvalitet serien byder på og i takt med at skærmene bliver større og større i de danske hjem skal biograferne virkelig til at oppe sig herhjemme for ikke at miste sit publikum.

Jeg er ganske enig i din anmeldelse og glæder mig til at se og snakke sammen med dig om afsnit 3.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: