Jeg fik lige naboens knægt til at tage WotW med hjem fra Bilka. Så kom der satme smæk på anlæget. Min nabo kan være glad for, at hun ikke var hjemme igår, for ellers ville hun ligge og bløde ud af ørene lige nu.. Der er så meget hug i den film, det er jo ganske enkelt sindsygt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg troede ellers, at jeg ville få brug for akut krisehjælp og moralsk opbakning i weekenden... Jeg har lige skilt mig af med min videosamling. Ikke originalbåndene, næh nej, de ryger op i Blockbuster efterhånden som vi køber dem på skive. Nej, det er alle de bånd, jeg igennem de sidste 20 år har sparet sammen til, optaget på og møjsommeligt ført i katalog. Over 800 titler... Væk! Jeg solgte filmene for omkring 1 krone pr. titel. Det vil sige, at der røg 800,- i lommen, kun til at købe gamle film for. Ergo modtog jeg i weekenden:
Dr. No Thunderball The Accused Wolf A Very, Merry Muppet Christmas The Untouchables (Den med avissiden/plakaten vedlagt) Matrix Boxen
...og der er stadig 300,- tilbage!
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
# 62 Suk ... Føler at jeg snart er den eneste med VHS'er og LaserDiscs i filmsamlingen. Hvor er det trist at man kun kan få 1 kr ... 1 kr !!! for de film man surt sparede op til engang. Jeg tror nok jeg beholder mine nogen tid endnu.
Ja, det er lidt underligt, så hurtigt alt VHS blev devalueret. (Også af en selv) - Men det er nok også fordi brugervenligheden på en DVD er så meget bedre, og så selvfølgelig kvaliteten. (DVD er så nemt at spole tilbage på ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
jeg har da The Blues Brothers i 3 versioner, 1 VHS udgave med den orginale, 1 dvd pakke hvor både Blues Brothers org er på, og den nye knap så gode 2000 udgave, og sidst men ikke mindst Blues Brothers 25th aniversary udgaven, hvor både den orginale og den udevide version er på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 Jeg har også en lille samling (30-40 stk) laserdisc som jeg desværre ikke har set i flere år, men som jeg kan tage frem og kigge på en gang i mellem.
Modtog i dag: Batman Begins fra Play Dragon´s World fra Onkel Axel.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Sad i morges og betragtede mine flotte store skinnende skiver og besluttede at de ikke skal forlade mig sådan lige med det samme og som du skriver Kadann, så har Blade Runner aldrig se så flot ud.
Fik BTW ... Ultimate Matrix med posten fra Dvdoo :)
#61 davenport 20 år siden
Jeg fik lige naboens knægt til at tage WotW med hjem fra Bilka.
Så kom der satme smæk på anlæget. Min nabo kan være glad for, at hun ikke var hjemme igår, for ellers ville hun ligge og bløde ud af ørene lige nu..
Der er så meget hug i den film, det er jo ganske enkelt sindsygt!
#62 Captain Vallo 20 år siden
Over 800 titler... Væk!
Jeg solgte filmene for omkring 1 krone pr. titel. Det vil sige, at der røg 800,- i lommen, kun til at købe gamle film for.
Ergo modtog jeg i weekenden:
Dr. No
Thunderball
The Accused
Wolf
A Very, Merry Muppet Christmas
The Untouchables (Den med avissiden/plakaten vedlagt)
Matrix Boxen
...og der er stadig 300,- tilbage!
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#63 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Men da tillykke med ny anskaffelserne ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#64 davenport 20 år siden
(DVD er så nemt at spole tilbage på ;)
#65 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 filmz-Kadann 20 år siden
Du har jo stadig en støtte med laserdisc i mig og jeg står fast på det, så længe at Blade Runner ikke kan fås i en ordenlig version. :)
#67 lyspunkt 20 år siden
Modtog i dag:
Batman Begins fra Play
Dragon´s World fra Onkel Axel.
#68 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Sad i morges og betragtede mine flotte store skinnende skiver og besluttede at de ikke skal forlade mig sådan lige med det samme og som du skriver Kadann, så har Blade Runner aldrig se så flot ud.
Fik BTW ... Ultimate Matrix med posten fra Dvdoo :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#69 filt 20 år siden
...og tillykke med The Ultimate Collection.
#70 filmz-sparrowed 20 år siden
Lone Wolf McQuade: Chuck Norris, David Carradine.
Ravenous: Guy Pearce
Sin City
Stephen King's: IT
Stephen King's Thinner
Amityville 2005
Naked Lunch
Labyrinth
War Of The Worlds
The Warriors
Into The Sun: Steven Seagal
Global Effect: Arnold Vosloo, Daniel Bernhardt
Thin Air: Joe Mantegna, Luiz Guzman