Jep, det er også en del år siden jeg sidst har set den.. og så er det måske den mest skrabede udgave jeg overhovedet har i min samling. Man har ikke engang gidet at lave et ordenligt surround-spor.. næh nej, selve filmen og et DD 4.1 lydspor, det er hvad det kan blive til.
Fejrede den årlige hurra-dag i weekenden. Det blev nu kun til en enkelt film i gave:
War of the Worlds (2-disc S.E.)
Til gengæld fik jeg 4 stk. custommade DVD opbevarings-kasetter til at hænge op på væggen. Der er plads til 82 almindelige DVD'er pr. kasette. De er fremstillet i træ og malet sorte. DVD'erne stikker ca 2. cm ud over kanten, så man lige kan få fat i dem, men ellers er de bare "pakket" ind - så nu bliver det let at støve af. Regner med at hænge dem op alle 4 på samme væg under hinanden. Vil tilpasse luften mellem hver kasette, så jeg kan stille de prangende specialeudgaver ovenpå kasetterne. Tror det bliver flot :o)
Har stadig intet digitalkamera - så jeg kan ikke smide et billede op :o(
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#181 filmz-Solevad 20 år siden
#182 filmz-Bruce 20 år siden
#183 filmz-Kadann 20 år siden
#184 Yoda 20 år siden
Det er jo ren nostalgi, du skal have på afspilleren i aften - super edderkoppefilm :-)
#185 SpielbergFreak 20 år siden
#186 elwood 20 år siden
Baseball kampen gav mig altid kuldegys, som lille.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#187 filmz-Kadann 20 år siden
Jep, det er også en del år siden jeg sidst har set den.. og så er det måske den mest skrabede udgave jeg overhovedet har i min samling. Man har ikke engang gidet at lave et ordenligt surround-spor.. næh nej, selve filmen og et DD 4.1 lydspor, det er hvad det kan blive til.
#185 -
Hehe, ja.. det husker jeg. :)
#188 filt 20 år siden
Superman: The Movie (Original Soundtrack)
#189 Herrguth 20 år siden
The Fifth Element - Two-Disc Special Edition fra CD-WOW...
#190 wiseguy 20 år siden
War of the Worlds (2-disc S.E.)
Til gengæld fik jeg 4 stk. custommade DVD opbevarings-kasetter til at hænge op på væggen. Der er plads til 82 almindelige DVD'er pr. kasette. De er fremstillet i træ og malet sorte. DVD'erne stikker ca 2. cm ud over kanten, så man lige kan få fat i dem, men ellers er de bare "pakket" ind - så nu bliver det let at støve af.
Regner med at hænge dem op alle 4 på samme væg under hinanden. Vil tilpasse luften mellem hver kasette, så jeg kan stille de prangende specialeudgaver ovenpå kasetterne.
Tror det bliver flot :o)
Har stadig intet digitalkamera - så jeg kan ikke smide et billede op :o(