Gravatar

#181 filmz-michaell 18 år siden

#180 Hehe tak :) Det er dog efter at have gransket forummet godt og grundigt! Jeg lånte 8½ af min kærestes sambo og synes den var rigtig fed, så jeg blev nødt til skaffe La Dolce Vita. Glæder mig til at se den iaften.
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#182 filmz-Bruce 18 år siden

Ja tillykke med jeres fede udgivelser :) Glæder mig til at høre om La Dolce i morgen!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#183 filmz-Narniabæver 18 år siden

Fra Blockbuster i Vejle:

Ice Age 2 for 30 kr.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#184 pulse83 18 år siden

Fra Axel:

The Wicker Man (HD-DVD)

Yes, sir! Så er der dømt ufrivillig komik af højeste karat! :)

OH, NO! NOT THE BEES! NOT THE BEES! AAAAAHHHHH! OH, THEY'RE IN MY EYES! MY EYES! AAAAHHHHH! AAAAAGGHHH!
Excuse me, Flo!
Gravatar

#185 elwood 18 år siden

Er det samme høje humor som det er at se Steel (ment på den måde at man grinner konstant fordi man bare sidder og siger det her er bare løgn)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#186 pulse83 18 år siden

#185 Det er ikke meget galt! Filmen starter egentligt stille og roligt, bliver værre og værre og ender i et sandt latterlighedsbombardement, der nok ikke har været instruktørens intention! Men underholdende er det! :)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#187 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#184 - Er det genindspilningen eller originalen? For selvom originalen er sløv som bare fanden, så synes jeg da alligevel, at den har en meget god stemning.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#188 Vestas 18 år siden

Fra play:

The Last King Of Scotland og Bobby (2 for €19)
Masters of Horror Series 1 Vol 1 (€25)
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#189 pulse83 18 år siden

#187 Det er det forfærdelige remake med Nikolaj Kagemand.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#190 mini_jette 18 år siden

Har i det sidste stykke tid, hvor jeg har været foruden computer, modtaget:
Sunshine
A guide to recognizing your saints
Münich
Heroes 1. sæson
Supernatural 2. sæson

The Hives - Tyranousaurus Hives

og igår i fødselsdagsgave var der den nye cd fra Juncker - PT. i signeret udgave..! Og så en del penge, så jeg selv kunne finde noget jeg kunne bruge - Hæhæhæhæhæ:D
Don't take life too seriously. You'll never get out alive.

Skriv ny kommentar: