Gravatar

#10111 Collateral 14 år siden

Til anmeldelse
Justin Bieber - Never Say Never (-_-)
Big Mommas Life Father Like Son
I am Number Four
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10112 Bony 14 år siden

Collateral (10111) skrev:
Til anmeldelse
Justin Bieber - Never Say Never (-_-)
Big Mommas Life Father Like Son
I am Number Four

Lyder som et lortejob du har.

;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10113 Collateral 14 år siden

#10112: Tjaa man kan jo ikke få "Apocalypse Now" og "Lord of the Rings EE" hver gang ;)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10114 Bony 14 år siden

Collateral (10113) skrev:
#10112: Tjaa man kan jo ikke få "Apocalypse Now" og "Lord of the Rings EE" hver gang ;)

:P
Gravatar

#10115 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

The Dude (10110) skrev:
Hvis du tænker på om den er køn, så er det nok ikke en man ville sammenligne med en ipad. Men jeg synes, at den på billeder og i reviews igner en stor klods - den er noget kønnere i virkeligheden. Jeg ville egentlig have haft den nye Samsung Galaxy Tab 10.1, men ingen ved hvornår den kommer på markedet, og jeg kunne ikke længere vente, så det blev denne i stedet (uden tastarurdocken). Ud over, at honeycomb stadig har lidt børnesygdomme er jeg ganske tilfreds.

"More than meets the eye" er tagline for tegnefilmsudgaven af "Transformers". :D
Gravatar

#10116 Bony 14 år siden

The Dude (10107) skrev:
En fræk Asus Transformer fra Føniks Computer.

Men har du købt den uden dock? Det smarte ved maskinen, det der adskiller den fra konkurrenterne, er jo netop docken? :)
Gravatar

#10117 misuma 14 år siden

Fra BBBB...

Hmm, The American til 50 kr på DVD eller Bluray til samme pris? Tough call, hehe. Glæder mig til at se filmen.

Jeg er ret vild med instruktørens Control som både har hjernen OG udseendet med sig.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10118 Herrguth 14 år siden

Modtog i dag lidt gys fra Amazon:

The Howling (Special Edition) (2 Disc)
The Frightener's (Peter Jackson's Director's Cut) (3 Disc)
Day of the Dead (2008)
Diary of the Dead
Omen IV: The Awakening
Gravatar

#10119 misuma 14 år siden

Herrguth (10118) skrev:
The Frightener's (Peter Jackson's Director's Cut) (3 Disc)

Go' stil!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10120 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden

utyske (10115) skrev:
"More than meets the eye" er tagline for tegnefilmsudgaven af "Transformers". :D

Doh, ja selvfølgelig - skulle lige fatte den :D

Bony (10116) skrev:
Men har du købt den uden dock? Det smarte ved maskinen, det der adskiller den fra konkurrenterne, er jo netop docken? :)

Ja, det er rigtigt - det, og så, at den er biligere end konkurrenterne. :)
Jeg stod også og spekulerede i at købe den med docken, men konkluderede til sidst, at jeg ikke har noget atbruge den til. Eneste fordel for mig ville være den ekstra batterilevetid, men jeg synes nu den klarer det fint. Skærmen kan holde sig tændt i 8-9 timer kontra min Samsung Galaxy S II som kun klarer en tændt skærm i maks. 3.5 timer.

Skriv ny kommentar: