Har ikke set serien i rigtig mange år, og glæder mig virkelig som et lille barn. Det var dengang tegneserier havde nosser, men nu er meget af det så forbandet kedeligt pga. alt det politisk korrekte ævl.
Jeg har endnu ikke set denne film, men har hørt utroligt meget om den, det meste har været yderst positivt, så jeg er meget spændt på at se den her senere i dag.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Fra BBBB Aalborg: The American (BD) Burn After Reading (BD) You Will Meet A Tall Dark Stranger (BD), som jeg nu finder ud af har Dolby Digital 2.0 lydspor ... WTF?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#10151 Skeloboy 14 år siden
Distant (org. Uzak)
Climates (org. Iklimler)
#10152 misuma 14 år siden
Og Shallow Grave af Danny Boyle for under to pund.
#10153 Bony 14 år siden
+ til kæresten:
Gilmore Girls: Sæson 6
Gilmore Girls: Sæson 7
#10154 IK 14 år siden
Har ikke set serien i rigtig mange år, og glæder mig virkelig som et lille barn. Det var dengang tegneserier havde nosser, men nu er meget af det så forbandet kedeligt pga. alt det politisk korrekte ævl.
#10155 misuma 14 år siden
#10156 Bony 14 år siden
The Social Network
Jeg har endnu ikke set denne film, men har hørt utroligt meget om den, det meste har været yderst positivt, så jeg er meget spændt på at se den her senere i dag.
#10157 MMB 14 år siden
Glæd dig! Det er efter min mening sidste års bedste film. :)
#10158 NightHawk 14 år siden
Fra All Your Music :
The Green Hornet & The Green Hornet Strikes Again - 1940 Serials Box Set
Fra Amazon.US :
King of The Rocket Men - 1949 Serial
Zombies of The Stratosphere - 1952 Serial
De to titler omhandler helten Rocketman, der optrådte yderligere i "Radar Men From The Moon" og "Commander Cody : Sky Marshall".
#10159 Steffan Rasmussen 14 år siden
The American (BD)
Burn After Reading (BD)
You Will Meet A Tall Dark Stranger (BD), som jeg nu finder ud af har Dolby Digital 2.0 lydspor ... WTF?
#10160 Bobby Singer 14 år siden
Thanks man! :)