Gravatar

#10181 Benway 14 år siden

Kruse (10177) skrev:
Fellini Boxset (La Dolce Vita/Il Bidone/Giulietta Degli Spiriti/I Vitelloni/8½)

Very nice :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#10182 Bony 14 år siden

Modtog i dag fra Amazon.co.uk:

The Sound Of Music: 45th Anniversary Edition (BD)

Det er en ganske sjov indpakning. Kassetten er lige så stor som en DVD og øverst står der "Includes DVD + BLU-RAY". Men det bliver bedre endnu, for på forsiden er der så sat en sticker på, hvor der står "ALSO INSIDE a blu-ray copy of The Sound Of Music for you to try". Haha, det har jeg sgu aldrig set før. Jeg troede det var omvendt med blu-ray udgivelser, nemlig at de var hovedindholdet og DVD'en eller den digitale kopi så var ekstra. Men jeg kan også se, at der på ryggen af kassetten står DVD og intet om blu-ray, hvormed den måske er produceret, dengang blu-ray ikke var så udbredt?

Anyways, jeg skal se den på BD og jeg glæder mig, for jeg har endnu ikke set den før. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10183 MMB 14 år siden

Skriv gerne en kort anmeldelse ;)
Gravatar

#10184 Bony 14 år siden

Foeller (10183) skrev:

Skriv gerne en kort anmeldelse ;)

Det skal jeg nok. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#10185 misuma 14 år siden

Never Let Me Go samt Limitless, begge på Bluray.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#10186 Sweetiebellefan 14 år siden

Fra Blockbuster:

Den Forbudte By (BD)
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10187 HelmerJ 14 år siden

fra Zavvi
Craminal Minds sæson 5
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#10188 Herrguth 14 år siden

#10182 De udgav den i 2 udgaver, både DVD+BD (i DVD-cover) og BD+DVD (i BD-cover), og det er ikke så længe siden den blev udgivet, så det var ikke før BD blev så udbredt.

Hvorfor de har valgt at udgive den sådan, det ved jeg ikke...
Gravatar

#10189 MMB 14 år siden

Herrguth (10188) skrev:
#10182 De udgav den i 2 udgaver, både DVD+BD (i DVD-cover) og BD+DVD (i BD-cover), og det er ikke så længe siden den blev udgivet, så det var ikke før BD blev så udbredt.

Hvorfor de har valgt at udgive den sådan, det ved jeg ikke...

Med garanti fordi en sådan film appellerer til et et ældre publikum, som ikke har blu-ray.
Gravatar

#10190 Neranders 14 år siden

Var i Stereo Studio i dag og fik byttet min jobansøgning til tre BD'er:

Spartacus
Coraline
Børnehjemmet
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: