Jason Zinoman: Shock Value - How a Few Eccentrics Outsiders gave Us Nightmares, Conquered Hollywood, and Invented Modern Horror (hardcover)
Efter et par uger i postens modtog jeg endeligt Zinomans anmelderroste bog om skrækfilmens gyldne år i 1970'erne. Det er min personlige yndlingsperiode, så jeg er spændt på, om Zinoman har noget nyt at fortælle.
Penguin står bag den amerikanske hardback, og den kan i øjeblikket købes meget billigt til lige omkring 100 kr. + porto.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#10441 Kruse 14 år siden
Pan's Labyrinth (BD)
Fantastic Mr. Fox
#10442 Collateral 14 år siden
"Star Wars - The Complete Saga"
"When You're Strange" (A film about The Doors, Narrated by Johnny Depp)
#10443 Thomsen 14 år siden
Jason Zinoman: Shock Value - How a Few Eccentrics Outsiders gave Us Nightmares, Conquered Hollywood, and Invented Modern Horror (hardcover)
Efter et par uger i postens modtog jeg endeligt Zinomans anmelderroste bog om skrækfilmens gyldne år i 1970'erne. Det er min personlige yndlingsperiode, så jeg er spændt på, om Zinoman har noget nyt at fortælle.
Penguin står bag den amerikanske hardback, og den kan i øjeblikket købes meget billigt til lige omkring 100 kr. + porto.
#10444 Åkepool 14 år siden
The Terminator (Digibook) - BD.
#10445 Collateral 14 år siden
"The Thin Red Line"
"Eastbound & Down" - sæson 1 & 2
#10446 Bruce 14 år siden
It's a mad mad mad mad world - BD
Taking Pelham 1 2 3 (70'er udgaven) - BD
Donnie Brasco - BD
#10447 HelmerJ 14 år siden
#10448 Wangsgaard 14 år siden
Canon EOS 1100D