Gravatar

#1051 filmz-Bruce 16 år siden

#1049 Niceness!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#1052 rockysds 16 år siden

Fra DVD Pacific:

Bones - Season 3
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1053 lagoni 16 år siden

Monty Python: Live at The Hollywood Bowl - 50 kr
A Cock and Bull Story (Trsiram Shandy) - 25 kr

Begge fra TP
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1054 pulse83 16 år siden

Fra Play:

Transformers (BD)
Excuse me, Flo!
Gravatar

#1055 filmz-Le Samouraï 16 år siden

Fra Xploited:

Die Nackte under der Kardinal R2DE (Lucio Fulci's BEATRICE CINCI)

Die Mühle der versteinerten Frauen R2DE (italo-gothic'en MILL OF THE STINE WOMEN)

Lidt bizart at bestille tyske dvd'er hjem fra USA, men pga. dollarkursen gør det ingen forskel.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#1056 evermind 16 år siden

Fra Stereo Studio:
Brutal Incasso - 25 kr.
(Hehe, jeg var nødt til det efter at have misset den til pakkelegen under den famøse filmz-julefrokost!)

Så hedder det sgu signering, næste gang vi er til filmz-arrangement, g.i.! :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#1057 Corgan 16 år siden

Kung Fu Panda - BD - fra Dvdpacific
Rock Band 2 - X360 - fra Game
Gravatar

#1058 elwood 16 år siden

#1057 Nice er RB 2 kommet ud til xbox360 i dk/eu nu, det var hel røget min næse forbi, midt imellem alle de andre gode spil.

#1056 Hehe spurgte du dem så også efter Dværgen, nu du ikke vandt den i pakkelegen 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1059 Corgan 16 år siden

#1058:

Yea... det ser ud til at Guitar Hero: WT har taget hele opmærksomheden påtrods af at RB2 har fået bedre anmeldelser.
Der er over 80 sange på disken... og så en kode til at dl 20 ekstra sange gratis. Hvis man ejer 1'eren, kan man eksportere sangene derfra og spille dem i 2'eren også, og man har derefter en ganske heftig trackliste.
Gravatar

#1060 evermind 16 år siden

Jeg ville klart have gjort det, hvis Torben Black var bruger herinde og kunne signere den ved et arrangement. :D
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: