Glæder mig til et godt gammeldags actionbrag. Fast and the Furious serien er en af de få blockbuster franchises, som jeg jeg faktisk finder oprigtigt underholdende.
Human League - The Very Best Of Eurythmics - Ultimate Collection Annie Lennox - The Collection
Madonna - Debut album, Remastered Ladyhawk - Debut album Ladytron - Light & Magic Ladytron - Gravity The Seducer Morrissey - Years of Refusal Ghost of a Sebretooth Tiger - Acoustic Sessions Pulp - Different Class Death Cab for Cutie - Transatlantacism Hole - Celebrity Skin Sarah MacLachlan - Touch Sarah MacLachlan - Wintersong
Fra Laserdisken :
Star Wars : A New Hope - Limited Edition Star Wars : The Empire Strikes Back - Limited Edition Star Wars : Return of The Jedi - Limited Edition
Købte først og fremmest disse tre udgaver for at have filmene i deres originale versioner, som er en del af udgivelsen.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Jeg troede egentlig at de udgivelser var udgået, men opdagede så til min store glæde at laserdisken lå inde med de tre film, og så var det jo bare med at få dem bestilt hjem med det samme. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Nu tænkte jeg heller ikke lige specifikt på limited titlen, men mere at det er nogle ældre udgivelser og at BD boksen jo også var på vej. Derfor kunne de tre limited editions jo godt have været trukket tilbage fra markedet på et tidligere tidspunkt. :)
Jeg tror at "limited" i dette tilfælde, betyder at der er en kopi til alle på jorden, bortset fra måske en enkelt person.
Jeg ved godt, at du har anket over, at jeg ofte kommenterer, når Star Wars bliver omtalt, men denne kommentar fra dig, har jeg dog lige følgende bemærkning til:
#10611 Bobby Singer 14 år siden
Fast 5 - BD
Glæder mig til et godt gammeldags actionbrag. Fast and the Furious serien er en af de få blockbuster franchises, som jeg jeg faktisk finder oprigtigt underholdende.
#10612 Babo84 14 år siden
#10613 IK 14 år siden
På BD? Har den faktisk på dvd, men er ikke blevet set endnu.
#10614 Babo84 14 år siden
Nej, kun på dvd. Husker den som fremragende, men den skal genses.
#10615 NightHawk 14 år siden
Wes Craven - The Man and His Nightmares, (Bog/biografi)
The Vampire Diaries - Sæson 1 & 2 Boxset
Chuck - Sæson 1,2,3,4 Boxset
Miami Vice - Sæson 1,2,3,4,5 Boxset
Dexter - Sæson 5
Human League - The Very Best Of
Eurythmics - Ultimate Collection
Annie Lennox - The Collection
Madonna - Debut album, Remastered
Ladyhawk - Debut album
Ladytron - Light & Magic
Ladytron - Gravity The Seducer
Morrissey - Years of Refusal
Ghost of a Sebretooth Tiger - Acoustic Sessions
Pulp - Different Class
Death Cab for Cutie - Transatlantacism
Hole - Celebrity Skin
Sarah MacLachlan - Touch
Sarah MacLachlan - Wintersong
Fra Laserdisken :
Star Wars : A New Hope - Limited Edition
Star Wars : The Empire Strikes Back - Limited Edition
Star Wars : Return of The Jedi - Limited Edition
Købte først og fremmest disse tre udgaver for at have filmene i deres originale versioner, som er en del af udgivelsen.
#10616 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
I approve of this.
#10617 NightHawk 14 år siden
Jeg troede egentlig at de udgivelser var udgået, men opdagede så til min store glæde at laserdisken lå inde med de tre film, og så var det jo bare med at få dem bestilt hjem med det samme. :)
#10618 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Jeg tror at "limited" i dette tilfælde, betyder at der er en kopi til alle på jorden, bortset fra måske en enkelt person.
#10619 NightHawk 14 år siden
Nu tænkte jeg heller ikke lige specifikt på limited titlen, men mere at det er nogle ældre udgivelser og at BD boksen jo også var på vej. Derfor kunne de tre limited editions jo godt have været trukket tilbage fra markedet på et tidligere tidspunkt. :)
#10620 BN 14 år siden
Jeg ved godt, at du har anket over, at jeg ofte kommenterer, når Star Wars bliver omtalt, men denne kommentar fra dig, har jeg dog lige følgende bemærkning til:
haha