En ny hættetrøje...uden dødningehoveder og skeletter på!
To par cowbukser...og kun en af dem er sort
To pæne skjorter
Nu skal jeg bare have fundet nogen t-shirts, som ikke er helt blanke, men heller ikke er popsmarte - og det er sgu svært, for det er enten eller.
Bliver snart en pæn unge mand med tøj uden onde ting og huller :)
Og så lige et stil-spørgsmål: en t-shirt og åben skjorte, det passer da fint, ik? Og selvom skjorten er kortærmet? Er virkelig blank, for har gået det samme tøj i mange år: Ecco boots, sorte cowboybukser og band t-shirt og band hættetrøje...
#10779 Det kan man sagtens men t-shirt og skjorte skal gerne passe sammen i farverne :D
Er skjorterne helt ensfarvet ? For hvis de er med tern eller stribet vil jeg passe på med at t-shirten ikke skal være for mønsteret. Ved ikke om jeg giver mening :D
#10771 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
HD heads up: http://filmz.dk/forum/tagwall/hd-heads-up-7-33178#...
Heads up (til dvd): http://filmz.dk/forum/tagwall/heads-up-62-32260#ne...
Grunden til at der er to, er fordi de er fra en tid hvor ikke mange af os havde BD- og HD DVD-afspillere. :)
#10772 lagoni 14 år siden
#10773 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Rebelsk? Ikke forstået. :)
#10774 wiseguy 14 år siden
Så må det gerne blive fyraften i en fart!!
#10775 lagoni 14 år siden
Det er fordi jeg er en klods til at skrive... Mente selvfølgelig 'dvd-tråden' i stedet for 'HD' :)
#10776 elwood 14 år siden
Hell yeah JP 3!
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10777 Benway 14 år siden
El Topo (BD)
Holy Mountain (BD)
#10778 Skeloboy 14 år siden
#10779 Skeloboy 14 år siden
To par cowbukser...og kun en af dem er sort
To pæne skjorter
Nu skal jeg bare have fundet nogen t-shirts, som ikke er helt blanke, men heller ikke er popsmarte - og det er sgu svært, for det er enten eller.
Bliver snart en pæn unge mand med tøj uden onde ting og huller :)
Og så lige et stil-spørgsmål: en t-shirt og åben skjorte, det passer da fint, ik? Og selvom skjorten er kortærmet? Er virkelig blank, for har gået det samme tøj i mange år: Ecco boots, sorte cowboybukser og band t-shirt og band hættetrøje...
#10780 Wangsgaard 14 år siden
Det kan man sagtens men t-shirt og skjorte skal gerne passe sammen i farverne :D
Er skjorterne helt ensfarvet ? For hvis de er med tern eller stribet vil jeg passe på med at t-shirten ikke skal være for mønsteret. Ved ikke om jeg giver mening :D