Hehe.. Jeg havde valgt 2 film fra deres "3 for 2's pris", og så kunne jeg jo lige så godt tage en gratis med. Og der var Stone lige den eneste, jeg ikke allerede havde i samlingen, som så nogenlunde interessant ud. Synd, at jeg havde fået købt både The Frighteners og The Big Lebowski, da de ellers også er med i tilbuddet :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Barkow, Cosmides: The Adapted Mind (grundbog om evolutionspsykologi)
Fra amazon.com:
Tales From the Crypt - Vol. 1-7 - alle syv sæsoner af tv-serien til sammenlagt under 400 kr, inkl. porto. Af en eller anden grund har Amazon oven i købet sendt den gennem Tyskland, så der var ingen toldrisiko. Desværre har pakken til gengæld fået nogle slag undervejs, og nogle af coverne er medtaget i kanter og hjørne. Det svier godt nok min perfektionistiske sjæl. Men jeg tror næsten ikke, jeg orker bøvlet med at sende tilbage og risikere told, når erstatningseksemplaret kommer.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Porco Rosso Armageddon (BD) Fin ny indramning til min "Rumrejsen år 2001"-plakat
OT: Sony PS3 7.1 headset
Gad ikke se Armageddon i fjernsynet den anden dag pga. reklamer, men fik alligevel lyst til at se filmen da det er længe siden. Det bliver ret spændende om jeg stadig falder i med begge ben hvad angår dampende patos. :-D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Musikmagasinet Q med tilhørende "Achtung Baby - Coveret".
Tak fordi at du skrev dette! Det fik mig nemlig til at gå ned og tjekke min egen postkasse, og finde selv samme magasin :)
Desværre så kan jeg ikke få den hørt lige med det samme, da der ikke er CD-drev i min bærbar, så jeg venter nok til at jeg får hentet min anden bærbar hjemme hos mine forældre.
Men hvis jeg ikke kan vente, kan jeg selvfølgelig bare smække den i PS3'eren.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Tak fordi at du skrev dette! Det fik mig nemlig til at gå ned og tjekke min egen postkasse, og finde selv samme magasin :)
Desværre så kan jeg ikke få den hørt lige med det samme, da der ikke er CD-drev i min bærbar, så jeg venter nok til at jeg får hentet min anden bærbar hjemme hos mine forældre.
Så vil jeg anbefale dig at smide den i i PS3'en med det samme. Bedst synes jeg om Damien Rices version af One (nok en af de bedste U2 numre) og Love is Blindness af Jack White.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#10808: Jeg hører lige nogle af dem fra det Youtube-link som Highland Park skrev, og Damien Rice coveret af One er faktisk ganske godt(og jeg er enig med dig i at det er en af U2's bedste sange).
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#10801 Corgan 14 år siden
....dog er begge dvd'erne disc 1. :-(
#10802 HonoDelLoce 14 år siden
Hehe.. Jeg havde valgt 2 film fra deres "3 for 2's pris", og så kunne jeg jo lige så godt tage en gratis med. Og der var Stone lige den eneste, jeg ikke allerede havde i samlingen, som så nogenlunde interessant ud. Synd, at jeg havde fået købt både The Frighteners og The Big Lebowski, da de ellers også er med i tilbuddet :)
#10803 Thomsen 14 år siden
Fra amazon market place:
Barkow, Cosmides: The Adapted Mind (grundbog om evolutionspsykologi)
Fra amazon.com:
Tales From the Crypt - Vol. 1-7 - alle syv sæsoner af tv-serien til sammenlagt under 400 kr, inkl. porto. Af en eller anden grund har Amazon oven i købet sendt den gennem Tyskland, så der var ingen toldrisiko. Desværre har pakken til gengæld fået nogle slag undervejs, og nogle af coverne er medtaget i kanter og hjørne. Det svier godt nok min perfektionistiske sjæl. Men jeg tror næsten ikke, jeg orker bøvlet med at sende tilbage og risikere told, når erstatningseksemplaret kommer.
#10804 Bony 14 år siden
Porco Rosso
Armageddon (BD)
Fin ny indramning til min "Rumrejsen år 2001"-plakat
OT: Sony PS3 7.1 headset
Gad ikke se Armageddon i fjernsynet den anden dag pga. reklamer, men fik alligevel lyst til at se filmen da det er længe siden. Det bliver ret spændende om jeg stadig falder i med begge ben hvad angår dampende patos. :-D
#10805 Bony 14 år siden
#10806 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#10807 Kruse 14 år siden
#10808 Neranders 14 år siden
Så vil jeg anbefale dig at smide den i i PS3'en med det samme. Bedst synes jeg om Damien Rices version af One (nok en af de bedste U2 numre) og Love is Blindness af Jack White.
"That's rough, buddy."
#10809 Kruse 14 år siden
#10810 Neranders 14 år siden
Du er tilgivet for Fightclub fadæsen. ;)
"That's rough, buddy."