Helt sikkert, og han har lavet ret meget fedt. Baserer det egentlig også kun på Anders Matthesen ...vender tilbage, hvor jeg synes han moraliserer aaaaalt for meget...man tænker: luk røven, Anders, bare fordi du har en mikrofon, skal du ikke stå og give dit publikum moralske lektioner...
Det tænkte jeg nu ikke. Jeg synes hans pointer om det regelbundne samfund var fine, og også hans ting angående at det er blevet "ucool" at elske sit land, fordi fanatikere som DF har taget patent på at have lov til at elske deres land, et land hvis værdier de i øvrigt mener også at have patent på hvad er.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
hehe ... den tendens kender man kun alt for godt fra kommentarer til film. Hvis der bare ses så meget som skyggen af et amerikansk flag i en film (f.eks. Saving Private Ryan), så stemples det som "kvalmende patriotisme" ... fuldstændig uagtet, at resten af filmen er særdeles kritisk overfor de meningsløse blodsudgydelser og deres ødelæggende, traumatiske virkning på menneskesindet.
#10842 - men på den anden side er det satme også kvalmende i Spider-Crap 1 i slutningen...
i etteren? Er der et flag med dér?
Jeg har aldrig bemærket nogen flag i Spider-Man-filmene, så det kunne tyde på, at det kun har været naturligt tilstede uden at have nogensomhelst symbolsk betydning - ja, ikke mere end når man på vej gennem trafikken i en dansk by lige ser glimtet af Dannebrog (på en flagstang).
#10841 Collateral 14 år siden
Det tænkte jeg nu ikke. Jeg synes hans pointer om det regelbundne samfund var fine, og også hans ting angående at det er blevet "ucool" at elske sit land, fordi fanatikere som DF har taget patent på at have lov til at elske deres land, et land hvis værdier de i øvrigt mener også at have patent på hvad er.
#10842 BN 14 år siden
hehe ... den tendens kender man kun alt for godt fra kommentarer til film. Hvis der bare ses så meget som skyggen af et amerikansk flag i en film (f.eks. Saving Private Ryan), så stemples det som "kvalmende patriotisme" ... fuldstændig uagtet, at resten af filmen er særdeles kritisk overfor de meningsløse blodsudgydelser og deres ødelæggende, traumatiske virkning på menneskesindet.
#10843 Skeloboy 14 år siden
#10844 BN 14 år siden
i etteren? Er der et flag med dér?
Jeg har aldrig bemærket nogen flag i Spider-Man-filmene, så det kunne tyde på, at det kun har været naturligt tilstede uden at have nogensomhelst symbolsk betydning - ja, ikke mere end når man på vej gennem trafikken i en dansk by lige ser glimtet af Dannebrog (på en flagstang).
Det er ihvertfald MIN opfattelse.
#10845 sluppermand 14 år siden
[url= det ser godt nok naturligt ud... ;)[/url]
#10846 Thomsen 14 år siden
1 stk. iPhone 4S
Og så valgte jeg også lige at opgradere mit Spotify til Premium, så jeg kan have det med på mobilen.
#10847 evermind 14 år siden
#10848 Åkepool 14 år siden
The King of Kong - A Fistful of quarters.
#10849 Skeloboy 14 år siden
#10850 Kruse 14 år siden
All Good Things
When Harry Met Sally
Og Uncharted 3 :)