Gravatar

#10881 Sweetiebellefan 14 år siden

Flensborg:

Urga Soundtrack
Johnny Cash - Rided the Train (CD single)
Hansi Hinterseer Star Edition
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#10882 Åkepool 14 år siden

Narniabæver1973 (10881) skrev:
Hansi Hinterseer Star Edition

Synes dårligt om.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#10883 Collateral 14 år siden

Købte en tidligere lejeudgave af Gomorra fra Spar tidligere på dagen til en 10er. Den er godt nok også i ringe stand.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10884 NightHawk 14 år siden

3 fede albums fra Amazon.Uk/Marketplace/All Your Music :

Metric - Old World Underground Where Are You Now
Vanessa Carlton - Rabbits On The Run
Placebo - Black Market Music
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10885 sluppermand 14 år siden

Lidt musik fra Amazon:
Suicide - Suicide
Suicide - 2nd Album
Drive - Original Motion Picture Soundtrack
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#10886 NightHawk 14 år siden

sluppermand (10885) skrev:
Lidt musik fra Amazon:

Drive - Original Motion Picture Soundtrack

Very cool! Et af de absolut bedste soundtracks jeg har hørt i lang tid. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#10887 Steffan Rasmussen 14 år siden

Collateral (10883) skrev:
Købte en tidligere lejeudgave af Gomorra fra Spar tidligere på dagen til en 10er. Den er godt nok også i ringe stand.

Men tilgengæld er det en god film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#10888 Thomsen 14 år siden

Fra amazon.co.uk:

Video Nasties - The Definitive Guide

Det er nok en af de mest nørdede udgivelser, jeg længe har set. Omdrejningspunktet er det moralske korstog mod videovold i U.K. i 1980'erne, hvor man ikke alene forbød en række navngivne film (ofte alene på titlen og uden at have set dem), men sågar smed en filmdistributør og nogle videoudlejere i fængsel, fordi de havde "fordærvet ungdommen" med videofilm.

Æsken indeholder tre dvd'er.

1) Den udmærkede dokumentarfilm og fænomenet og perioden, "Video Nasties: Moral Panic, Censorship & Videotape"
2) Trailere til de 39 film, der med succes blev retsforfulgt i U.K. og anset for at kunne fordærve seeren moralsk. Alle trailere har nyfilmede introduktioner.
3) Trailere til de 33 film, der oprindeligt blev forbudt, men frikendt. Inkl. nyfilmede introduktioner.

Ekstramaterialet er super nørdet. Der er bl.a. coverbilleder af alle de engelske vhs-udgivelser af de forbudte film. Og for nostalgikeren er der hele 50 minutter med "idents", de små animationer, der fortæller, hvem der har distribueret filmen, fra de mange hedengange videofirmaer. :-)

I alt er der 13 timer og 25 minutters materiale!
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#10889 evermind 14 år siden

Fra BBBB:

First Squad
Megamind - BD
Resident Evil: Afterlife - BD
Tucker & Dale vs Evil - BD

Fra Fona 2000:

American Dad sæson 2
The Sin Eater

Fra TP:

John Belushi-boka m.: The Blues Brothers; Continental Divide; Animal House
Resident Evil: Extinction - BD

Ja ja, mit forhold til Resident Evil-franchisen har egentlig aldrig har været synderlig varmt, men da jeg fandt 3'eren og 4'eren på BD til hhv. blot 25 og 30 kr., så overgav jeg mig alligevel lidt og tænkte: "What the hell ... zombies!" :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10890 Kruse 14 år siden

Fra Amazon.co.uk:

Blue Valentine (BD)
Easy A (BD)
Tron Legacy (BD)
The Wild Bunch (BD)
The Sweet Hereafter
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: