Begge to en del af Play's 3 for 2 kampagne. Begge to nuppet i tolden, på henholdsvis 197 kr. og 190 kr. Dermed har jeg betalt næsten 1000 kr. i toldgebyr i denne måned! FUCK told langt ind i helvede!
Hold da op - har fået pakke fra play i dag - GH:WT som ellers blev afsendt d.19.nov - det var sgu hurtigt. Den er gået fint igennem tolden. Fik den sammen med 2 ud af 3 blu-rays jeg har bestilt. De havde begge et "Frigivet" stempel på, selvom den ene lød på £16 og den anden på £2. Mærkeligt at de har stoppet den men ikke charged den for told.
Men det kan jo være de har nuppet den sidste blu-ray og evt. LBP... vi får se...
#1083 - hvor sender sendit.com da fra? Kan deres priser svare sig? Hvad med transport omk?
#1083 En af mine ordrer fra Sendit er faktisk en af de forsendelser der er blevet nuppet i tolden i denne måned. Så Sendit er altså ikke toldsikre. Til gengæld tror jeg at DVD.co.uk sender fra England. Så dem handler jeg hos fremover.
#1081 DarkLight 16 år siden
#1082 pulse83 16 år siden
Edward Scissorhands (BD)
Rambo (2008, BD)
Begge to en del af Play's 3 for 2 kampagne. Begge to nuppet i tolden, på henholdsvis 197 kr. og 190 kr. Dermed har jeg betalt næsten 1000 kr. i toldgebyr i denne måned! FUCK told langt ind i helvede!
#1083 filmz-Bruce 16 år siden
#1084 McPeter 16 år siden
Men det kan jo være de har nuppet den sidste blu-ray og evt. LBP... vi får se...
#1083 - hvor sender sendit.com da fra? Kan deres priser svare sig? Hvad med transport omk?
#1085 filmz-Bruce 16 år siden
#1086 pulse83 16 år siden
#1087 filmz-Bruce 16 år siden
#1088 McPeter 16 år siden
Hvis du ikke kunne finde info omkring afskipning fra et toldfrit område, så er det jo nok derfor der er fare for told. :-P
#1089 DarkLight 16 år siden
#1090 Skeloboy 16 år siden
Filmporten-medlem(bio medlem til Cafe Biografen i Odense, og har allerede set Vikcy Christina Barcelona)
Samt lidt fransk nybølge:
Le Boucher
Le Mepris
Pickpocket
Ascenseur Pour L'Echafaud
The 400 Blows
Dvs...Chabrol, Godard, Bresson, Malle og Truffaut...:)
Og ikke mindst: et job som festivalassistent ved Odense Filmfestival fra 1. februar-31. september...\m/