Udover sexspil og Hannah Montana bog, som nogen så venligt havde doneret, plyndrede jeg følgende i går:
Blue Valentine (som jeg glæder mig til!) Duksedrengen (som jeg bliver fortalt jeg skal glæde mig til) Crank
Og så selvfølgelig intet mindre end 2 eksemplarer af en hvis filmz.dk brugers bog, som han ikke fik lov at tegne pik eller patter i fordi så kedelig er jeg bare ;P
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Hello Kitty (som bragte jubel i hjemmet, tak Wimmie) So LittleTime (Olsen tvillingerne) RobSessed Master of the universe - Stephen Hawking Ghost (ja, dén) Og Let´s Go Walking - en film om stavgang....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hannah Montana the Movie (dvd) Phantom of the Opera 3-disc special deluxe edition (dvd) War of the Worlds (2005) (dvd) Sin City (dvd) Edward Scissorhands (dvd)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
Var et smut forbi Fona 2000 og købe en lille stak kannibalfilm:
Massakren i junglens dyb (Eaten Alive) Kannibalernes dronning (Mountain of the Cannibal God) Jaget af kannibaler (Cannibal Ferox)
Alt i alt 100,-.
Jeg fik lyst til at udvide mit kendskab til denne lille genre, da jeg så nogle af trailerne på Video Nasties - The Definitive Guide-dvd'en.
Jeg har i forvejen den fremragende Cannibal Holocaust, der nok er genrens højdepunkt, og så har jeg lige bestilt et eksemplar af den udgåede, amerikanske dvd af Cannibal Apocalypse.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
#10941 tiany 14 år siden
Snakes on a plane (dvd)
Adventureland (dvd)
O Lucky Man (dvd)
Miss Castaway and the Island Girls (dvd)
The Boondock Saints (dvd)
Og så byttede jeg Battlefield Earth til 2 stk HD-DVD'er
#10942 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#10943 Collateral 14 år siden
Blue Valentine (som jeg glæder mig til!)
Duksedrengen (som jeg bliver fortalt jeg skal glæde mig til)
Crank
Og så selvfølgelig intet mindre end 2 eksemplarer af en hvis filmz.dk brugers bog, som han ikke fik lov at tegne pik eller patter i fordi så kedelig er jeg bare ;P
#10944 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#10945 Collateral 14 år siden
Vil da gerne støtte nogle af de mange talenter herinde :D
#10946 davenport 14 år siden
Hello Kitty (som bragte jubel i hjemmet, tak Wimmie)
So LittleTime (Olsen tvillingerne)
RobSessed
Master of the universe - Stephen Hawking
Ghost (ja, dén)
Og Let´s Go Walking - en film om stavgang....
#10947 Neranders 14 år siden
Hannah Montana the Movie (dvd)
Phantom of the Opera 3-disc special deluxe edition (dvd)
War of the Worlds (2005) (dvd)
Sin City (dvd)
Edward Scissorhands (dvd)
"That's rough, buddy."
#10948 Steffan Rasmussen 14 år siden
Dogtooth (BD)
#10949 Thomsen 14 år siden
Massakren i junglens dyb (Eaten Alive)
Kannibalernes dronning (Mountain of the Cannibal God)
Jaget af kannibaler (Cannibal Ferox)
Alt i alt 100,-.
Jeg fik lyst til at udvide mit kendskab til denne lille genre, da jeg så nogle af trailerne på Video Nasties - The Definitive Guide-dvd'en.
Jeg har i forvejen den fremragende Cannibal Holocaust, der nok er genrens højdepunkt, og så har jeg lige bestilt et eksemplar af den udgåede, amerikanske dvd af Cannibal Apocalypse.
#10950 Booster 14 år siden
Full Metal Jacket (dvd)
Casablanca (dvd)
Og fra forskellige sælgere på eBay:
Superman/Batman: Public Enemies (dvd)
Misery (dvd)