#100 og 101 Jep! Der skulle desværre være brug digital noise reduction igen, men ikke i overdreven grad (hmmm hvorfor lader man ikke blot helt værre med det!?!?!). Men det kan vi tjekke ud mandag :) Og nup lige Begins med! Jeg vil gerne tjekke om HD DVD udgaven er ligeså god, eller det er værd at opgradere.
Var blevet træt af min Panny AE1000's småskavanker, og gad ikke at bruge tid og kræfter på at sende den til reparation (igen). Så nu skal den sælges videre til en køber der vil købe en halv-defekt projektor. Det skal nok blive sjovt. :/
#101 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#102 filmz-Bruce 16 år siden
Bæverens billeder
#103 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
Ska' ud og lytte højttalere på vejen hjem :)
#104 JannikAnd 16 år siden
#103 - Happy listening :)
#105 filmz-Bruce 16 år siden
#106 pulse83 16 år siden
1 stk. D65-kalibreret Sanyo PLV-Z2000 1080p projektor.
Var blevet træt af min Panny AE1000's småskavanker, og gad ikke at bruge tid og kræfter på at sende den til reparation (igen). Så nu skal den sælges videre til en køber der vil købe en halv-defekt projektor. Det skal nok blive sjovt. :/
#107 filmz-Bruce 16 år siden
#106 Bedre held og lykke med den lille ny :)
#108 wimmie 16 år siden
Kiss Kiss Bang Bang - blu-ray
#109 filmz-Crystalstar1200 16 år siden
# 107 Kom for sent, men tager fri kl 13 i morgen og medbringer en stak cd'er som jeg forhåbentlig får lov til at lytte til :)
#110 pulse83 16 år siden
Takker! For at det ikke skal være løgn, har de første problemer faktisk meldt sig. Jeg har oprettet en tråd om det her!
Jeg overvejer lidt alternative løsninger med nogle HDMI-splittere, osv. Suk! Men bortset fra det er det en herlig maskine! :)