Gravatar

#11061 lagoni 14 år siden

Bony (11059) skrev:
I øvrigt, hvis du ikke kender serien i forvejen, så er den altså HELT fantastisk fed! :-)

Men lad dette være en opfordring til alle om at læse den hvis de får muligheden. Jeg garanterer for, at man bare efter første paperback vil ha' mere. :-)

Tak for linket i posten før. Jeg skrev bachelor bl.a. om Y, så kender den godt. Fik bare min søster hooked dengang, så nu skal hun have sine egne i julegave :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#11062 Steffan Rasmussen 14 år siden

Wangsgaard (11060) skrev:
Bride wars

Den er godt nok ringe, men thumbs up til resten :-)
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#11063 Wangsgaard 14 år siden

Steffan Rasmussen (11062) skrev:
Den er godt nok ringe, men thumbs up til resten :-)

Hehe det ved jeg næsten godt men havde brug for noget intetsigende komdie og det var kun £ 3 :P
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#11064 Steffan Rasmussen 14 år siden

Wangsgaard (11063) skrev:
Hehe det ved jeg næsten godt men havde brug for noget intetsigende komdie og det var kun £ 3 :P

Den er værre end intetsigende. Den er tåkrummende dårlig. Spild at godt skuespilstalent. Hvad Anne Hathaway gør i den, er mig en gåde.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#11065 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden

Fra Evermind Express!

Trekkies 1 og 2 på dvd!
Gravatar

#11066 Bony 14 år siden

Fra BBBB:

The Town (BD)
Blue Valentine (BD)
127 Hours (BD)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11067 Corgan 14 år siden

Bony (11066) skrev:
Fra BBBB:

The Town (BD)
Blue Valentine (BD)
127 Hours (BD)

Uhh... sikke en god bunke film du har fået fat i der
Gravatar

#11068 Slettet Bruger [4145500452] 14 år siden

Jeg har indset, at min fire år gamle Denon AVR-2807 ikke kunne repareres uden det ville koste en formue, så jeg har lige hentet en Pioneer VSX-921K i El-Giganten. Så håber jeg bare den kan trække mine højttalere.
Gravatar

#11069 Bony 14 år siden

Corgan (11067) skrev:
Bony (11066) skrev:
Fra BBBB:

The Town (BD)
Blue Valentine (BD)
127 Hours (BD)

Uhh... sikke en god bunke film du har fået fat i der

Det håber jeg da ihvertfald, for har kun set "127 Hours" før. :-)

The Dude (11068) skrev:
Jeg har indset, at min fire år gamle Denon AVR-2807 ikke kunne repareres uden det ville koste en formue, så jeg har lige hentet en Pioneer VSX-921K i El-Giganten. Så håber jeg bare den kan trække mine højttalere.

Hvis din 2807 kunne, så tror jeg ikke du har noget at frygte. Det er en ganske fin receiver du har anskaffet dig der. :-)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#11070 Corgan 14 år siden

#11069:

Personligt synes jeg at 127 Hours er den svageste film af de 3 (selvom den er god), så du har noget at glæde dig til

Skriv ny kommentar: