Jeg skal ærligt indrømme, jeg ikke husker Daylight som den fedeste film, da jeg så den i biografen, men for en flad 10'er kunne jeg godt fristes til et gensyn. Det' jo Sly. :)
Og Bossen og Bumsen husker jeg faktisk ikke klart, om jeg nogensinde har fået set helt - men ja, jeg blev faktisk lidt inspireret af dig, Bruno, da jeg rendte rundt inde mellem Fona 2K's hylder og lurede efter underholdning. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Hehe. Det er ihvertfald ekstremt billigt. Jeg fandt den første Matrix på BD til 25kr i Fona. Vildt! Men det er squ hyggeligt at tjekke film ud i butikker fremfor det upersonlige net ;)
Hehe. Det er ihvertfald ekstremt billigt. Jeg fandt den første Matrix på BD til 25kr i Fona. Vildt! Men det er squ hyggeligt at tjekke film ud i butikker fremfor det upersonlige net ;)
Tjaa både og. Jeg synes helt klart også der kan være noget over at gå i en butik, men kan også godt bruge lang tid på at rode rundt online på Amazon.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
#11081 Collateral 14 år siden
Så gør man da bare sådan :)
#11082 evermind 14 år siden
#11083 Babo84 14 år siden
Seriøst? Og Daylight? Hehe
#11084 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Blev du inspireret af mine julefilm? ;D
#11085 evermind 14 år siden
Og Bossen og Bumsen husker jeg faktisk ikke klart, om jeg nogensinde har fået set helt - men ja, jeg blev faktisk lidt inspireret af dig, Bruno, da jeg rendte rundt inde mellem Fona 2K's hylder og lurede efter underholdning. ;)
#11086 Babo84 14 år siden
#11087 Collateral 14 år siden
Tjaa både og. Jeg synes helt klart også der kan være noget over at gå i en butik, men kan også godt bruge lang tid på at rode rundt online på Amazon.
#11088 Babo84 14 år siden
Kan man godt.
#11089 Åkepool 14 år siden
Den har jeg ikke hørt om. Er den noget værd? ;)
#11090 HonoDelLoce 14 år siden
Det er en efterfølger til denne her ;)