Jeg overvejede den kort, men så prisen og droppede det igen. :)
Ham: "Den kostede 1200kr." Mig: "Det var vel for et helt år?" Ham: "Nej" Mig: "Nå, det er måske sådan et livstids abonnement ligesom til LOTR: Online?" Ham: "Nej, det er bare en måned" Mig: "1200kr. for en måned ?!?!?!? og så skal du betale 100 kr. i måneden derefter?" Ham: "Ja"
Jeg rystede på hovedet og tænkte godt det ikke er mine penge.
Edit: ikke at jeg skal være så kæphøj, det er ikke så længe siden, jeg købte Collector's Edition af det nye Batman-spil og har bødet en del for en Collector's Edition af StarCraft 2 også... som jeg i øvrigt også har tre forskellige udgaver af.
Ja - figur, kort, musik osv... crap der bare kommer til at rode på kontoret...
Men han var meget imponeret over figuren, den er pisse tung, da de har puttet en jernklump i foden. Det anså min mand så, som bevis for at det ikke bare er noget billig bras.. jeg gad ikke fortælle ham at det stadig er billig bras.
#11161 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
#11162 Kruse 14 år siden
The Raging Moon
#11163 MMB 14 år siden
#11164 samcro 14 år siden
Men In Black (fik lyst til at gense den efter MiB 3 traileren) - BD
Easy Rider - BD
District 9 - BD
Ikke den vildeste samling, but so what!?!
#11165 tiany 14 år siden
Min mand har lige hentet sin Collectors Edition - Kæmpe kæmpe kasse - sikke dog et spild
#11166 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Jeg overvejede den kort, men så prisen og droppede det igen. :)
#11167 tiany 14 år siden
Ham: "Den kostede 1200kr."
Mig: "Det var vel for et helt år?"
Ham: "Nej"
Mig: "Nå, det er måske sådan et livstids abonnement ligesom til LOTR: Online?"
Ham: "Nej, det er bare en måned"
Mig: "1200kr. for en måned ?!?!?!? og så skal du betale 100 kr. i måneden derefter?"
Ham: "Ja"
Jeg rystede på hovedet og tænkte godt det ikke er mine penge.
#11168 Slettet Bruger [542720246] 14 år siden
Edit: ikke at jeg skal være så kæphøj, det er ikke så længe siden, jeg købte Collector's Edition af det nye Batman-spil og har bødet en del for en Collector's Edition af StarCraft 2 også... som jeg i øvrigt også har tre forskellige udgaver af.
#11169 evermind 14 år siden
Nå ... Fra Play:
Boyz N the Hood: 20th Anniversary Edition - BD
#11170 tiany 14 år siden
Men han var meget imponeret over figuren, den er pisse tung, da de har puttet en jernklump i foden. Det anså min mand så, som bevis for at det ikke bare er noget billig bras.. jeg gad ikke fortælle ham at det stadig er billig bras.