Der lå et par småting i postkassen til mig fra i går.
Fra amazon.com:
The Relic (BD)
Jeg synes, det er en udmærket monsterfilm, og så skyndte jeg mit at købe den, fordi den lige er udgået sammen med alle andre Lionsgate/ Paramount-udgivelserne.
Fra Deepdiscount.com:
Vampire Circus (BD+dvd combo) Frankenhooker (BD)
Begge til $8-9 fra deres udsalg af titler fra Synapse Entertainment.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Thomsen - Jeg synes faktisk The Relic holder stadig, taget dens alder i betragtning. Den har jeg set ganske ofte og bogen kan sagtens anbefales hvis man tåler lidt letbenede og poppede sci-fi-thriller læsning.
Jeg fik ikke meget film-relateret til jul (i det hele taget fik jeg ikke ret meget til jul, da de fleste voksne i min familie ikke giver gaver), men jeg fik da:
Melancholia
Og derudover fik jeg 72 flasker Cocio (27cl) af min fætter i bytte for min gamle HTC Desire HD. Han vandt omkring 400 flasker i 7/11's facebook-julekalender-konkurrence-ting.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Fra BBBB: Easy A (BD) True Grit (BD) Love and Other Drugs (BD) 127 Hours (BD) Rabbit Hole (DVD) Somewhere (DVD) Io Sono L'Amore (DVD) Hereafter (DVD) Biutiful (DVD)
Fra Amazon: Scrubs - Season 6 (DVD) Scrubs - Season 7 (DVD) Brokedown Palace (DVD) How I Met Your Mother - Season 5 (DVD) Brokeback Mountain (BD) Crazy/Beautiful (DVD) (En rigtig god og overset film, hvor Kirsten Dunst spiller rigtig godt!)
#11281 Steffan Rasmussen 14 år siden
Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay (BD)
Chico & Rita (BD)
Be Kind Rewind (BD)
#11282 Flemming Larsen 14 år siden
#11283 Thomsen 14 år siden
Fra amazon.com:
The Relic (BD)
Jeg synes, det er en udmærket monsterfilm, og så skyndte jeg mit at købe den, fordi den lige er udgået sammen med alle andre Lionsgate/ Paramount-udgivelserne.
Fra Deepdiscount.com:
Vampire Circus (BD+dvd combo)
Frankenhooker (BD)
Begge til $8-9 fra deres udsalg af titler fra Synapse Entertainment.
#11284 misuma 14 år siden
#11285 dyg 14 år siden
Melancholia
Og derudover fik jeg 72 flasker Cocio (27cl) af min fætter i bytte for min gamle HTC Desire HD. Han vandt omkring 400 flasker i 7/11's facebook-julekalender-konkurrence-ting.
#11286 Kruse 14 år siden
Cemetary Junction
The Other Guys (BD)
#11287 evermind 14 år siden
By the Will of Genghis Khan
Conan the Barbarian (2011) - BD
Fra BBBB:
Dinosaurerne - BD
Moon 44
Fra Kvickly:
Darkman - BD
Maniac Cop - BD
#11288 evermind 14 år siden
#11289 Thomsen 14 år siden
Fra amzon.com. Den skulle desværre være låst - i hvert fald ifølge Axel.
#11290 Herrguth 14 år siden
Fra BBBB:
Easy A (BD)
True Grit (BD)
Love and Other Drugs (BD)
127 Hours (BD)
Rabbit Hole (DVD)
Somewhere (DVD)
Io Sono L'Amore (DVD)
Hereafter (DVD)
Biutiful (DVD)
Fra Amazon:
Scrubs - Season 6 (DVD)
Scrubs - Season 7 (DVD)
Brokedown Palace (DVD)
How I Met Your Mother - Season 5 (DVD)
Brokeback Mountain (BD)
Crazy/Beautiful (DVD) (En rigtig god og overset film, hvor Kirsten Dunst spiller rigtig godt!)