The Complete Sherlock Holmes - Hardcover, (Barnes & Noble)
Bestilt gennem amazon market? Eller har du fundet en snedig vej at bestille fra dem selv? De ser nemlig ud til at have lukket min gamle smutvej, hvor man kunne bestille direkte alligevel, hvis bare man betalte med PayPal.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Det ser desværre ikke ud til, at man kan bestille udgaven fra hverken The Book Depository, (via marketplace), eller sågar direkte fra Amazon.Uk længere, som man har kunnet tidligere. Men hvis du er interesseret i denne meget flotte udgave, så kan den bestilles hjem fra Barnes & Noble, som stadig har den på lager. Der er jo så desværre risiko for at skulle betale told osv.
Synes det en ganske fed serie, man får virkelig fornemmelsen om, hvordan livet på en produktion som f.eks. SNL er, som serien er kraftigt inspireret af.
Ham Aron Sorkin kan bare et og andet med og skrive manus.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11353+11355: Fra de få minutter jeg har set på tv hist og her, så ser den også god ud. Og så er det jo Aaron Sorkin, så jeg forventer at serien også byder på ganske god dialog(selvom at han selvfølgelig ikke har skrevet det hele selv).
Det er desværre ærgerligt at vide at serien blev cancelled i første sæson, så der er ikke mere at komme efter, hvis det viser sig at være en serie jeg godt kan lide, men nu er 22 afsnit af ca. 43 minutters varighed selvfølgelig også en god slat.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Og hvis man sku være i tvivl om det er Aron Sorkin, har jeg kun en ting og sige...
Walk and talk 8-)
Synes nærmest det er synonym med hans serie, West Wing gjorde det også, og uhh ja Bradley Whitford er også med i begge serie, han var ret sej i West Wing, og hans rolle i Studio 60.... er også ganske go.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11351 Thomsen 14 år siden
Bestilt gennem amazon market? Eller har du fundet en snedig vej at bestille fra dem selv? De ser nemlig ud til at have lukket min gamle smutvej, hvor man kunne bestille direkte alligevel, hvis bare man betalte med PayPal.
#11352 NightHawk 14 år siden
Jeg købte den via Amazon.Uk marketplace. :)
Det ser desværre ikke ud til, at man kan bestille udgaven fra hverken The Book Depository, (via marketplace), eller sågar direkte fra Amazon.Uk længere, som man har kunnet tidligere. Men hvis du er interesseret i denne meget flotte udgave, så kan den bestilles hjem fra Barnes & Noble, som stadig har den på lager. Der er jo så desværre risiko for at skulle betale told osv.
http://www.barnesandnoble.com/w/barnes-noble-leath...
#11353 jessup 14 år siden
Ikke tosset - serien oser af kvalitet men haft lidt svært ved at holde motivationen til at følge den på tv da den var der.
#11354 Steffan Rasmussen 14 år siden
Incendies (BD)
Frasier - den komplette boks (til gave)
#11355 elwood 14 år siden
Synes det en ganske fed serie, man får virkelig fornemmelsen om, hvordan livet på en produktion som f.eks. SNL er, som serien er kraftigt inspireret af.
Ham Aron Sorkin kan bare et og andet med og skrive manus.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11356 Kruse 14 år siden
Det er desværre ærgerligt at vide at serien blev cancelled i første sæson, så der er ikke mere at komme efter, hvis det viser sig at være en serie jeg godt kan lide, men nu er 22 afsnit af ca. 43 minutters varighed selvfølgelig også en god slat.
#11357 elwood 14 år siden
Walk and talk 8-)
Synes nærmest det er synonym med hans serie, West Wing gjorde det også, og uhh ja Bradley Whitford er også med i begge serie, han var ret sej i West Wing, og hans rolle i Studio 60.... er også ganske go.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11358 misuma 14 år siden
#11359 sluppermand 14 år siden
Empire Falls - miniserie fra HBO
Jeg er stor fan af bogen og ser meget frem til at se serien.
#11360 dyg 14 år siden
Gran Torino (BD)
Les Diaboliques (BD)