Så kom Rayman Origin endelig med posten fra The Hut.
Glæd dig! Jeg vil dog sige, at spillet har nogle små minusser, da det for det første kan være lidt for let at spille - især i multiplayer, samt at spillet desværre en gang imellem bliver lidt for hack n' slash agtigt.
hva kostede den? hvis man omregner til kroner. JEg købte den på CDON for 250 kr.
Hov, det var faktisk en fejl at jeg skrev Amazon.co.uk(jeg er vel nok bare vant til at købe meget derfra). Jeg købte den også fra CDON :)
nice har du set serien før? Jeg trængte bare til noget nyt og 250 for næsten hele serien trykkede jeg køb med det samme. JEg har ikke set serien før, men den skulle hvis have en del action og hurtig tempo af hvad jeg har hørt.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#11377: Jeg har de tre første sæsoner af serien, som jeg havde købt enkeltvis til 69 kr. stykket, men jeg havde endnu ikke fået købt yderligere sæsoner, da de koster ca. 150 kr. stykket. Så 250 kr. for sæson 1-7 + "Redemption" er en pris jeg ikke kunne stå for.
Og det er bestemt en ganske underholdende serie. Det er ikke en serie på topniveau, men den byder på god, spændende og letfordøjelig underholdning.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11371 MOVIE1000 14 år siden
hva kostede den? hvis man omregner til kroner. JEg købte den på CDON for 250 kr.
#11372 Kruse 14 år siden
Hov, det var faktisk en fejl at jeg skrev Amazon.co.uk(jeg er vel nok bare vant til at købe meget derfra). Jeg købte den også fra CDON :)
#11373 chronaden 14 år siden
#11374 wimmie 14 år siden
1100 dollars :-O
#11375 misuma 14 år siden
#11376 MMB 14 år siden
Glæd dig! Jeg vil dog sige, at spillet har nogle små minusser, da det for det første kan være lidt for let at spille - især i multiplayer, samt at spillet desværre en gang imellem bliver lidt for hack n' slash agtigt.
#11377 MOVIE1000 14 år siden
nice har du set serien før? Jeg trængte bare til noget nyt og 250 for næsten hele serien trykkede jeg køb med det samme. JEg har ikke set serien før, men den skulle hvis have en del action og hurtig tempo af hvad jeg har hørt.
#11378 knipsknips 14 år siden
Antichrist BD
#11379 Kruse 14 år siden
Og det er bestemt en ganske underholdende serie. Det er ikke en serie på topniveau, men den byder på god, spændende og letfordøjelig underholdning.
#11380 misuma 14 år siden
Så venter jeg bare på pakkebilen som forhåbentlig kommer med min præmie fra GR, wohhoo.